اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبر داد

نصب تابلوهای معکوس شمار در پروژه‌های شهرداری

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین گفت: تابلوهای معکوس شمار تا زمان افتتاح در محل احداث پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین نصب می‌شود.

نصب تابلوهای معکوس شمار در پروژه‌های شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود حق لطفی بیان کرد: تابلوهای معکوس شمار تا زمان افتتاح در محل احداث پروژه‌های شاخص شهرداری نصب می‌شود که این اقدام با هدف مدیریت زمان احداث پروژه و تحقق وعده‌های پیمانکار و شهرداری در قبال شهروندان است.
وی ادامه داد: تابلوهای مذکور به درخواست شهرداری توسط پیمانکاران نصب می‌شود که اولین تابلو در محل احداث تقاطع غیرهمسطح همبستگی نصب شده و به زودی در سایر پروژه‌های شاخص نیز نصب می‌شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین نیز با اشاره به امکان تغییر کاربری پلاک‌های مسکونی خیابان شهید بابایی قزوین اظهار کرد: طبق جلسه کمیسیون طرح تفصیلی در بیست و دوم آذر ماه سال جاری، احداث بنا در پلاک‌های بر خیابان شهید بابایی به صورت تجاری - مسکونی تصویب شد.
فرزانه نظری پور افزود: با توجه به در خواست ساکنان این خیابان و تقاضای مدیریت شهرداری مناطق دو و سه، مذاکراتی میان شهرداری قزوین با دبیرخانه کمیسیون طرح تفصیلی شهر صورت گرفت.
وی توضیح داد: نظر به طرح جامع شهر در این محور در خصوص تغییر کاربری از مسکونی به تجاری- مسکونی در محدوده میدان شهید بابایی تا کانال آبرسانی موضوع در کمیسیون طرح تفصیلی مطرح و با احداث بنا در سه طبقه مسکونی روی همکف تجاری (60 درصد سطح اشغال) به شرط تأمین پارکینگ و احداث زیرزمین فقط برای تأمین پارکینگ برای پلاک‌های حد فاصل میدان شهید بابایی تا بلوار معلم با رعایت موارد فنی و شهرسازی و حقوق همسایگی با نظر شهرداری موافقت شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای صدور پروانه در این محدوده به شهرداری منطقه دو مراجعه کنند.
وی در خصوص محدوده حد فاصل کانال آبرسانی تا میدان جانبازان گفت: در همین کمیسیون مصوبه‌ای اخذ و مقرر شد در خصوص پلاک‌های واقع در محور خیابان با نظر شهرداری قزوین تغییر کاربری از طرح مسکونی به تجاری - مسکونی با لحاظ کردن سه طبقه مسکونی در حد 60 درصد روی همکف تجاری با سطح اشغال 80 درصد توافقات صورت گرفته و زیر زمین نیز برای تأمین پارکینگ پلاک‌ها احداث شود.
نظری پور یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای صدور پروانه در این محدوده به شهرداری منطقه سه مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول