اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر تاکید کرد

انعکاس نقاط قوت خدمات شهرداری توسط صدا و سیما

خبرگزاری فارس: شهردار بوشهر گفت: صدا و سیما باید نقاط قوت خدمات ارائه شده توسط شهرداری را هم منکعس کرده و فقط ضعف‌ها را نگوید.

انعکاس نقاط قوت خدمات شهرداری توسط صدا و سیما
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فضل‌الله توسلی شنبه شب در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در ارتباط با پخش مشکلات عمران شهری بوشهر اظهار داشت: صدا و سیما فکر می‌کند مدیران بدهکارش هستند اما اینطور نیست و مدیران از صدا و سیما طلبکار هستند تا خدمات انجام شده را منعکس کنند.
وی افزود: انتظار است تا صدا و سیما زحماتی که کشیده می‌شود از طریق رسانه ملی به اطلاع مردم برساند نه اینکه فقط نقاط ضعف را بیان کند.
شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: ما از انتقاد استقبال می‌کنیم به شرط اینکه صدا و سیما هم وظایف خود را به خوبی انجام دهد و اگر قرار است نقاط ضعف را بیان کند نقاط قوت هم بیان شود.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست گفت: اگر اخبار استان را مشاهده کنید تمام خبرها مربوط به مدیران کل استانی است و این نشان دهنده این است که ما به خدمات مدیران بها می‌دهیم.
سید حسین حقایقی بیان کرد: در برنامه‌های خود نکات مثبت و منفی را منعکس کردیم و در کنار آن مدیر مربوطه نیز توضیحاتی در مورد مشکلات و معایب کار خود بیان کرده که همه آن‌ها را پخش کردیم.
وی اضافه کرد: از مدیران انتظار داریم در ارتباط با خدمات صدا و سیما منصفانه قضاوت کنند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر نیز در ارتباط با طرح 96 واحدی مسکن عالی شهر که صدا و سیما گزارشی از آن پخش کرده گفت: این پروژه در اصل 204 واحدی است و در سال 83 آغاز شده و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به تعاونی مسکن مهر جوانان واگذار شده است.
احمد زارعی با تاکید بر توجه به نظارت سیستماتیک اضافه کرد: عمده اشکال این پروژه این بوده که پیمانکار و ناظر تائید صلاحیت شده نداشته است.
وی افزود: تاسیسات برقی، فاضلاب، نرده راه پله‌ها، کف سازی از دیگر مشکلات این پروژه بوده است.
انتهای پیام/غ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول