اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

داوطلبان مجلس در مسیر ولایتمداری گام بردارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: همه منتخبین و داوطلبان مجلس حسب قانون با احترام به تصمیم شورای نگهبان در مسیر ولایتمداری گام بردارند.

داوطلبان مجلس در مسیر ولایتمداری گام بردارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم اظهار داشت: احتمال دارد دشمنان قبل، حین و بعد از انتخابات فضای انتخابات را به چالش بکشند بنابراین همه منتخبین و داوطلبان حسب قانون با احترام به تصمیم شورای نگهبان در مسیر ولایتمداری گام بردارند.
صفایی بوشهری ادامه داد: این افراد آرامش و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از بروز هر گونه حادثه ناخوشایندی جلوگیری شود.
امام جمعه بوشهر گفت: این افراد با حفظ آرامش از برخوردهای قومی و قبیله‌ای خودداری کرده و در یک فضای صمیمی و قانون‌مدارانه فضای سیاسی استان را به سمت آرامش هدایت کنند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به حماسه 9 دی بیان داشت: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و این حماسه برای همیشه در تاریخ ایران و اسلام جاودانه می‌شود.
صفایی بوشهری گفت: عصاره حماسه 9 دی این بود که اگر فتنه‌گران بخواهند با حوزه ولایت در بیفتند مردم با بصیرت ایران بعد از روشنگری و اتمام حجت، شدیدا با آنها برخورد می‌کنند.
وی اضافه کرد: حماسه 9 دی آغاز و اعلامی برای تمامی سردمداران جبهه ولایت‌ستیزی در هر شکل، مدل و سمتی است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: ولایت نیاز به حمایت ندارد بلکه ما باید با ولایتمداری خود را مصون کنیم.
این مسئول اذعان داشت: از حکومت حضرت علی (ع) آموخته‌ایم مردم کوفه چگونه ولایت را تنها گذاشتند و تاریخ را با چه چالش بزرگی مواجه کردند و آموختیم که باید بر مدار ولایت باشیم و از حریم ولایت حمایت کنیم تا مصون بمانیم.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول