اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد پلدختر:

جشنواره استانی وبلاگ نویسی در پلدختر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پلدختر از برگزاری جشنواره استانی وبلاگ نویسی با عنوان صبح انقلاب به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

جشنواره استانی وبلاگ نویسی در پلدختر برگزار می‌شود
غلامرضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: محورهای این جشنواره شامل ملت بزرگ ایران، خط شکن مقابله امت اسلامی با سلطه‌گران جهانی، معرفی آمریکا، رژیم صهیونیست و انگلیس به عنوان دشمنان ملت‌ها و مخالفان دموکراسی و حقوق بشر و آزاد اندیشی در جهان است.
وی طاغوتیان 2011 (ویژه دشمن شناسی)، انقلاب اسلامی، بصیرت دینی، انسجام ملی و استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی چه می‌گوید، انقلاب اسلامی، قرآن، عترت، انتظار فرج، بسیج، پیشتاز در عرصه‌های علمی، سازندگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نقش مردم لرستان و عشایر در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای جشنواره عنوان کرد.
محمودی شرکت عموم در این جشنواره را آزاد دانست و گفت: در این زمینه نام و عنوان وبلاگ باید مناسب با جشنواره باشد و تمام مشخصات فردی صاحب وبلاگ باید در صفحه پروفایل مدیر وبلاگ قید شود.
وی با اشاره به اینکه هر فرد می‌تواند یک وبلاگ را به دبیرخانه معرفی کند، افزود: مهلت ارسال آثار تا 10 بهمن ماه و این جشنواره 19 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پس از طراحی وبلاگ، آدرس وبلاگ خود را از طریق پست الکترونیکی ershadpol3944@yahoo.com و نمابر 06634220261 به دبیرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر ارسال کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول