اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از بسیجیان صورت گرفت؛

برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی بیجار معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی بیجار معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی بیجار معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه شهرستان بیجار ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره شهرستانی وبلاگ‌‌نویسی حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی که با حضور وبلاگ‌نویسان بسیجی در سالن جلسات فرماندهی ناحیه بیجار برگزار شد، اظهار داشت: حضور فعال بسیجیان در عرصه فضای مجازی از جمله اولویت‌های مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.
جعفر کاوه با تشریح ابعاد مختلف جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی ضرورت توجه و حفظ قوی و موثر بسیجیان را خواستار شد و از آنان خواست تا با قدرت و توان در این مسیر حرکت کنند.
وی افزود: امروز با توجه به توطئه‌های نرم و فکری دشمنان با سوء‌استفاده از امکانات مختلف،‌ فعالیت در عرصه مجازی و سایبری یکی از نیازهای اساسی جامعه فرهنگی ماست و باید در این خصوص همواره تلاش‌هایی جدی و نظام‌مند انجام شود.
فرمانده سپاه شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: باید با ابتکارات متنوع فرهنگی و فکری و با استفاده از عناصر بسیجی شاخص و مبتکر در فضای مجازی در راستای گسترش کمیت و کیفیت آموزش‌های سایبری در بین بسیجیان به وظایف خود جامه عمل بپوشانیم.
به گفته کاوه، اگر ما امروز نتوانیم در این فضا فعالیت کنیم، فضای سایبری به جبهه فکری و فرهنگی دشمن تبدیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف امروز دشمنان، گرفتن عزت و احترام ، بزرگی و ارزش‌های تفکر اسلامی از مسلمانان است، و این وظیفه و رسالت بزرگ جوانان بسیجی و وبلاگ‌نویس خلاق ایران اسلامی است که با توکل بر خدا و استمداد از شهدای گرانقدر نقشه‌های دشمنان را خنثی سازند.
وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: به منظور کشف استعدادهای برتر و حمایت از فعالان حوزه سایبری و دنیای مجازی و ترویج استفاده صحیح و اصولی از اینترنت، این جشنواره با عنوان حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی برگزار شد.
وی شناسایی و استفاده بهینه از توانمندی‌های بسیجیان در فضای مجازی و هدایت و سازماندهی آنان در راستای مأموریت‌های بسیج، نشر فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، بسیج و دفاع مقدس در فضای سایبری، فضاسازی فرهنگی تبلیغی در محیط مجازی به مناسبت هفته مبارک بسیج، ایجاد و تعامل هرچه بیشتر با بسیجیان صاحب فکر، اندیشه، قلم و هنر و تقویت شبکه بسیجیان در فضای مجازی و همچنین ارزیابی از توانایی بسیجیان شرکت‌کننده در این جشنواره است.
در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه هیئت داوران از سه نفر از مدیران بهترین وبلاگ‌های ارائه شده تقدیر شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول