اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کنگان خبر داد

برگزاری جشنواره تئاتر جنوب در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از برگزاری جشنواره تئاتر جنوب در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری جشنواره تئاتر جنوب در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن مختارزاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های اداره ارشاد کنگان در ایام دهه فجر اظهار داشت: اداره ارشاد کنگان از ادارات پویا و سرزنده است و همواره در مناسبت‌های مختلف حضوری چشمگیر و باکیفیت داشته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان با تاکید بر اهمیت ایام‌الله دهه فجر افزود: در برنامه‌های دهه فجر، نمایش دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور باید به نمایش گذاشته شود.
مختارزاده خاطرنشان کرد: نخستین دستاورد انقلاب در خارج، مطرح شدن مسلمانان در جهان است و مسلمانان پس از انقلاب در شرایطی قرار گرفتند که به مسلمان بودن خود افتخار کردند و دومین دستاورد نیز ایران اسلامی است که پس از انقلاب در سراسر دنیا مطرح شد. 
وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه بزرگ ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران بنا به فرمایش رهبر کبیر انقلاب، انفجار نور بود که این تشبیه، تشبیه بسیار زیبایی بود؛ زیرا یکی از ویژگی‌های نور از بین بردن تاریکی‌ها است و انقلاب نیز تمام تاریکی‌ها و ظلمات را نه تنها در ایران، بلکه در جهان از بین برد.
مختارزاده ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، دولت اسلامی و پس از آن کشور اسلامی و به ترتیب نظام اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و در ادامه نیز چشم‌انداز 20 ساله انقلاب تدوین و سیاست‌های کلی نظام برمبنای این چشم‌انداز ابلاغ شد و در مرحله بعد نیز برنامه توسعه پنجم تهیه شد.
وی تصریح کرد: امسال نیز همزمان با آغاز دهه چهارم انقلاب که با عنوان دهه پیشرفت و عدالت و سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده و البته لزوم پیشرفت و عدالت عمل به شعار این شعار است.
این مسئول از برگزاری نمایشگاه‌های متعدد دانش‌آموزی و دانشجویی در بندر کنگان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی ویژه بانوان و کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره‌های شعر و داستان، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و هنرهای تجسمی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دهه فجر امسال است.
مختارزاده از برگزاری جشنواره تئاتر جنوب در بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: این جشنواره بزرگ با حضور گروه‌های تئاتری از شهرستان‌های جم، کنگان، دیر، دشتی و تنگستان در کنگان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان متذکر شد: هنر نمایش از جمله هنرهایی‌ است که ضمن دارا بودن علاقه و استعداد، نیاز به بازپروری فکر و اندیشه و خلاقیت و آموزش دارد.
مختارزاده در پایان گفت: از همه ظرفیت موجود برای افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی هنری استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول