اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد اسلام‌آباد غرب خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی و نگارگری در حریم ولایت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آباد غرب از برگزاری نخستین جشنواره استانی خوشنویسی و نگارگری در حریم ولایت خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی و نگارگری در حریم ولایت
علیشاه ایوانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره جزئیات این جشنواره اظهار کرد: آثار ارسالی باید از آیات قرآنی، احادیث و بیانات گهربار معصومین (ع) و بزرگان دین و اشعار با موضوع جشنواره باشد.
وی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، تذهیب، تشعیر و نگارگری در این جشنواره شرکت کنند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آباد غرب ادامه داد: هر هنرمند فقط می‌تواند در یک رشته و با ارسال حداکثر دو اثر در جشنواره شرکت کند.
ایوانی تصریح کرد: آثار ارسالی باید در قطع 50 در 70 و 35 در 50 با احتساب پاسپارتو تنظیم شده باشد.
وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی می‌تواند با قاب یا بدون قاب باشد، خاطرنشان کرد: تکمیل فرم شرکت در جشنواره همراه با آثار الزامی است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آباد غرب‌ تاکید کرد: آثار ارسالی باید در سال 90 خلق شده و در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده باشد.
وی اظهار کرد: آثار بعد از پایان نمایشگاه به هنرمندان عودت داده می‌شود.
ایوانی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره استانی خوشنویسی و نگارگری در حریم ولایت 12 اسفند‌ماه خواهد بود و جشنواره در 24 اسفندماه برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آباد غرب افزود: به نفرات اول تا سوم هر رشته لوح تقدیر اهدا خواهد شد و به نفر برگزیده در جشنواره 300 هزار تومان، اول 200هزار تومان، دوم 150هزار تومان و سوم 100 هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.
وی در پایان گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرستان اسلام‌آباد غرب، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید مفتح، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های 5227120 - 08325224155 تماس بگیرند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول