اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

قانون‌‌مداری سرلوحه دست‌اندرکاران انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: قانون‌مداری و عدالت محوری از اصول اساسی است که دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان امر انتخابات باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

قانون‌‌مداری سرلوحه دست‌اندرکاران انتخابات باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیروس صابری در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان تاکستان و کمیته‌های آن بیان کرد: انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین برگزار کنندگان باید رعایت قانون را مورد توجه قرار دهند.
وی ادامه داد: قانون‌مداری و عدالت محوری از اصول مهم و اساسی است که دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان امر انتخابات باید سرلوحه کار خود قرار دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: حفظ امانت‌داری منجر به جلب اعتماد عمومی خواهد شد که نتیجه آن نیز مشارکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت.
در این بازدید فرماندار شهرستان تاکستان گزارشی از روند ثبت نام کاندیداهای آن حوزه انتخابیه ارائه کرد.
علی اکبریان عنوان کرد: برگزاری چند مرحله از مانورهای انتخاباتی در این شهرستان که با هدف رفع مشکلاتی احتمالی انجام شده بود بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بود و در حال حاضر نیز روند ثبت نام کاندیداهای این حوزه انتخابیه نیز بدون مشکل در حال انجام است.
همچنین به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: از سوی رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کل کشور عباسعلی درافشانی به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین انتخاب و معرفی شد.
سیروس صابری توضیح داد: هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با برگزاری نشست‌ها و برنامه‌ریزی در امور محوله کار خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی از روز سوم دی در حوزه‌های انتخابیه اصلی استان قزوین خاطرنشان کرد: نام‌نویسی از نامزدها تا ساعت 17 بعداز ظهر جمعه (9 دی) ادامه پیدا می‌کند.
معاون استاندار قزوین از نامزدهای انتخاباتی خواست تا هنگام مراجعه برای ثبت نام، مدارک لازم و مورد نیاز را به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/wh30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول