اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌ـ انتظامی استانداری تهران با اشاره به تلاش وسیع رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات است.

دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صفرعلی براتلو بعدازظهر امروز در جلسه مشترک مسئولان ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران و مسئولان حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا که در فرمانداری ورامین برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در ایران است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات به‌ویژه در ایران از شور ملی برخوردار است و اکنون این فضای انتخاباتی در کشور حاکم است.
معاون سیاسی ‌ـ انتظامی استانداری تهران افزود: با توجه به اینکه بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد انتخابات نهمین دوره مجلس، سی‌امین دوره از انتخابات برگزار شده در این مدت است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری این تعداد انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان از آن دارد که در انقلاب اسلامی ایران مردم همواره در تعیین سرنوشت خود نقش نخست را دارند.
براتلو بیان داشت: ایران اسلامی به تسلیحات نظامی خود نمی‌نازد، بلکه تکیه و پشتوانه این نظام الهی مردمی هستند که با خلق حماسه‌هایی همچون 9 دی و با حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس، تهدیدات دشمنان را به فرصتی طلایی برای پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی تبدیل می‌کنند.
معاون سیاسی ‌ـ انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: مردم بصیر ایران اسلامی نشان دادند هر جا که نظام نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد وارد صحنه شده و با حضور تأثیرگذار خود، با دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند و حضور پرشور و با نشاط مردم کرمانشاه در استقبال از مقام معظم رهبری و استقبال حماسی مردم ورامین از رئیس جمهور و هیئت دولت نشان داد که مردم بصیر ایران اسلامی درک کرده‌اند که در این شرایط کشور نیاز به حمایت و پشتیبانی و حضور مردم در صحنه دارد.
وی در ادامه افزود: در این روز مردم انقلابی بار دیگر وفاداری خود را به اسلام و انقلاب و پیشوای خود ثابت کردند و نشان دادند که هر جا نظام و انقلاب نیاز داشته باشد و ولی امر مسلمین اشاره کنند، مقابل دشمنان می‌ایستند.
براتلو با بیان اینکه امروز چشم جهانیان و آزادی‌خواهان جهان به نظام جمهوری اسلامی دوخته شده و ایران اسلامی به‌عنوان الگویی برتر برای بیداری اسلامی تبدیل شده است، عنوان کرد: امروز به دلیل بیداری اسلامی، وضعیت آمریکا و اعلام رسمی سران آمریکا در حمایت از فتنه گران، برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است. 
معاون سیاسی ‌ـ انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: امروز دشمن تمام سعی و تلاش خود را در تبلیغات وسیع رسانه‌ای به این امر معطوف داشته که مردم در انتخابات پیش رو حضور کمرنگی دارند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در جریان برگزاری انتخابات به‌عنوان پشتیبانی کننده محسوب می‌شوند و تمام امور مربوط به اجرا و نظارت بر عهده خود مردم است و این امر را می‌توان در شعب اخذ رای در مدارس و مساجد به‌خوبی مشاهده کرد که همه امور برگزاری انتخابات در دست خود مردم است.
براتلو در پایان با با بیان اینکه حماسه 9 دی مردم ایران اعلام وفاداری به نظام و رهبری بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه تاریخ قهرمان و حماسه ساز هستند و 9 دی را به انقلابی مقابل دشمن قسم‌خورده مبدل کرد و این حماسه تودهنی محکمی از سوی ملت ایران به دشمن بود.
این گزارش حاکی است، جلسه مشترک مسئولان ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تهران و حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا  با حضور صفرعلی براتلو معاون سیاسی انتظامی و رئیس ستاد انتخابات استان تهران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان تهران، محمد فیضی مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری تهران، علی اکبر فدایی مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری تهران، بهنام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و منتخبین هیئت اجرایی شهرستان ورامین و ناظران شورای نگهبان در فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول