اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معتمدین لارستان، خنج و گراش

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در لارستان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: با رأی‌گیری از 30 تن از معتمدان محلی شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش، اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در لارستان انتخاب شدند.

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در لارستان انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، با حضور علی محمد امیری، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و 30 تن از معتمدان محلی شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش، صبح امروز هفت عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش انتخاب شدند.
در این جلسه که در فرمانداری لارستان تشکیل شد، معتمدان حاضر در جلسه در فضایی صمیمی اعضای اصلی و جانشین را از بین خود انتخاب کردند.
در این جلسه که معتمدان محلی بخش‌ها و شهرستان‌های حوزه انتخابیه و همچنین بزرگان اهل سنت منطقه حضور داشتند، علی اکبر یزدی، ابراهیم روشن ضمیر، حمید مقیمی، محمدباقر صداقت، هادی جهانگیری، عبدالرسول فاتحی، یوسف هدایتی و اسدالله حقیقی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات نهم مجلس و علی مومن و علی اصغر نمازی نیز به عنوان عضو جانشین این هیئت برگزیده شدند.
به گزارش فارس، با انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش و ثبت نام داوطلبان، در هفته آینده و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، بررسی صلاحیت داوطلب‌ها در هیئت اجرایی آغاز می‌شود.
پیش از این فرماندار لارستان در مصاحبه با خبرنگار فارس در لارستان از احتمال ثبت نام بیش از 10 داوطلب از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش خبر داده بود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول