اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان تاکید کرد

دشمنان از حضور حداکثری در انتخابات می‌ترسند/حنای دشمن رنگ‌باخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات در هراسند و تبلیغات سوء آنها با حضور گسترده مردم در انتخابات بی‌اثر می‌شود.

دشمنان از حضور حداکثری در انتخابات می‌ترسند/حنای دشمن رنگ‌باخته است
حسین شرافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: آغاز ثبت نام انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی بر اساس ماده 31 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور به دستور وزیر کشور در شهرستان نهبندان و از سوم دی ماه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این شهرستان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه است، تصریح کرد: این مرکز انتخابیه دارای چهار حوزه فرعی است و دستور آغاز ثبت نام در انتخابات به حوزه‌های فرعی توسط فرماندار مرکز حوزه صادر شده است.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه ستاد مرکز حوزه انتخابیه از تاریخ آغاز ثبت‌نام انتخابات به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روز جمعه نهم دی‌ماه برای ثبت‌نام از داوطلبین نامزد شدن در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی می‌کند، افزود: فضای با نشاط و خوبی برای حضور داوطلبین کاندیداتوری در این انتخابات در شهرستان فراهم شده است.
شرافتی ادامه داد: فرمانداری نهبندان به همه داوطلبینی که به مرکز حوزه انتخابیه حضور یابند با تمام توان و با برخورد شایسته و حفظ احترام به آنها خدمات ارائه می‌کند.
وی از ارائه لیست 30 نفره معتمدین در مرکز حوزه انتخابیه و حوزه‌های فرعی به هیئت‌های نظارت خبر داد و گفت: هیئت اجرایی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه انتخاب و کار خویش را آغاز کرده است.
فرماندار نهبندان ابراز داشت: از طریق شبکه دولت به طور لحظه‌ای برابر قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور سعی می‌کنیم با حفظ حرمت داوطلبین در شهرستان برابر ضوابط نیازهای لازم برای یک انتخابات با شکوه را در نهبندان فراهم آوریم.
شرافتی از تهیه شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات و تشکیل کمیته‌های مختلف زیر مجموعه ستاد و انجام وظایف مربوطه در این شهرستان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی به تمام مردم به منظور حضوری باشکوه در انتخابات و برای داوطلبینی که قصد نامزد شدن را دارند در تمام حوزه‌های مرکز و فرعی و محل‌های عمومی انجام شده تا اطلاع‌رسانی به موقع و مفید باشد.
وی با بیان اینکه فضای بی‌طرفی کامل در حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: جلسات و تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی بر پایه قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانت‌داری اندیشیده شده است.
فرماندار نهبندان یادآور شد: همزمان با سراسر کشور برابر قانون، کار بررسی صلاحیت داوطلبین توسط هیئت اجرایی آغاز می‌شود.
شرافتی با بیان اینکه امروزه دست دشمن برای ملت رو شده و حنای دشمنان در پیش مردم رنگی ندارد، اذعان داشت: از طرفی دشمن هر چه تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی می‌کند بر آگاهی و بصیرت مردم افزوده می‌شود و از این رو می‌توان گفت ملت با هوشیاری و بصیرت دینی و با بررسی تمامی جوانب در این انتخابات انتخاب اصلحی را بر می‌گزینند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول