اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود خبر داد

آغاز به‌کار هیئت اجرایی انتخابات در جوانرود

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود از آغاز به‌کار هیئت اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

آغاز به‌کار هیئت اجرایی انتخابات در جوانرود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از فرمانداری شهرستان جوانرود، مصطفی عظیمی در نشست هیئت اجرایی انتخابات مجلس اظهار داشت: هیئت اجرایی انتخابات متشکل از فرماندار یا بخشدار، رئیس اداره ثبت احوال، نماینده شورای اسلامی شهرستان یا بخش و هشت نفر معتمد است.
وی انتخابات را تجلی حمایت مردم از نظام و مردم‌سالاری دینی دانست و تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات در حقیقت مجری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
فرماندار جوانرود اضافه کرد: هیئت اجرایی انتخابات برخاسته از متن مردم است و مسئولان برقرار‌کننده امنیت برای انتخابات سالم در کنار مردم هستند.
عظیمی تاکید کرد: حضور حداکثری، امانتداری و قانون‌مداری شعار استراتژی مسئولان نظام است که دشمنان نظام را مایوس و ناامید می‌کند.
این مسئول یادآور شد: در همه انتخابات‌ها حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم تاکید داشتند که بیانگر اهمیت انتخابات در کشور ایران اسلامی است.
امام جمعه جوانرود نیز حضور پرشور مردم در انتخابات را یک وظیفه دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی در راس امور است و مردم با حضور پرشور در این انتخابات یک بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی نظام را مایوس خواهند کرد.
ماموستا ملا احمد فخری متذکر شد: مردم مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی هستند، مشارکت پرشور آنان در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام خواهد شد.
وی در پایان اذعان داشت: ایمان، تعهد، تخصص، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و قانون اساسی باید مهم‌ترین ملاک‌های مردم برای انتخاب نمایندگان اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول