اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

معتمدان هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه تبریز انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: اعضای معتمد هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان تبریز با رای‌گیری معتمدان شهر تبریز انتخاب شدند.

معتمدان هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه تبریز انتخاب شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی فرماندار تبریز در آغاز این انتخابات، اظهار داشت: همزمان با صدور فرمان آغاز انتخابات، فرمانداران موظف به پیش‌بینی هیئت‌های نظارت هستند.
وی گفت: این افراد پس از انتخاب در قالب یک هیئت هشت نفری اصلی و پنج نفر علی‌البدل از بین 30 نفر معتمد شهر تبریز انتخاب می‌شوند.
چمنی افزود: این هیئت می‌تواند در صورت نیاز به تحقیقات محلی پس از اخذ پاسخ از چهار ارگان اصلی تایید صلاحیت نمایندگان اقدام به انجام تحقیقات و نظارت بر فعالیت آنها می‌کند به نحوی که در صورت مشاهده هرگونه عمل خلاف قانون می‌توانند تا روز آغاز تبلیغات نسبت به صلاحیت این افراد ابراز نظر و تعیین تکلیف کنند.
وی ادامه داد: مجریان و ناظران انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خود مردم هستند و این هیئت نماد اصلی آن است که از طیف بازاری و اداری و دانشگاهی و دیگر نهادها در آن عضویت دارند.
در این انتخابات حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، حاج غفار رستمی، جواد ششگلانی، محمدرضا سیابانی، جعفر مدبر، فرخ جلالی، رحمان ایمان‌نژاد و ولی‌زاده به عنوان اعضای اصلی و محمد نعمتی، علی داننده، عبداللهی، زاد صادق و جواد عباسعلی‌زاده به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول