اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

مددجویان بهزیستی اردبیل به زیارت عتبات عالیات می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: کار اعزام مددجویان بهزیستی برای زیارت عتبات عالیات با عزیمت 26 نفر آغاز شد.

مددجویان بهزیستی اردبیل به زیارت عتبات عالیات می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان عصر امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان زیارتی مددجویان بهزیستی استان اردبیل به عتبات عالیات عراق اظهار داشت: سهمیه اختصاص یافته به استان اردبیل در این زمینه 85 نفر است.
وی با بیان این‌که این افراد در سه مرحله عازم عتبات عالیات می‌شوند، تصریح کرد: در مرحله اول 26 نفر و در مرحله دوم و سوم مابقی افراد به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
احمدیان خاطر نشان کرد: تمام افراد بالای 14 سال زیر پوشش بهزیستی به مرور به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند که قرار است بخش عمده‌ای از هزینه‌های مربوط را بهزیستی متقبل شود.
این مسئول اضافه کرد: این حرکت معنوی زمینه‌ساز فعالیت‌های تشویقی و برخی امور معرفتی است که در کنار طرح‌های مختلف حمایتی سازمان بهزیستی می‌تواند اسباب رضایتمندی افراد نیازمند را فراهم کند.
وی ادامه داد: در کنار اعزام به عتبات عالیات ما در مراحل مختلف اعزام مددجویان را به مشهد مقدس و بارگاه ائمه اطهار شاهد هستیم که این خود حرکتی بی‌نظیر در معرفت‌افزایی این گروه است.
به گزارش فارس، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که مددجویان بهزیستی امروز با حمایت‌های مستقیم دولت خدمتگزار در حوزه مسکن، ازدواج، اشتغال، حوزه درمان و خدمات بهداشتی و... شایسته‌ترین رفاه و خدمات را دریافت می‌کنند، گفت: این روند با استمرار حمایت دولت خدمتگزار از مددجویان ادامه پیدا می‌کند.
وی با اشاره به سیاست‌گذاری‌های مختلف در خدمت‌رسانی بی‌منت به مددجویان و معلولان افزود: در این زمینه شاخصه اصلی بهره‌مندی افراد بیشتر از خدمات مناسب است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول