اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان سبد کالای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان زنجان از امروز توزیع می‌شود.

آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از اداره کل بهزیستی استان زنجان، عباسعلی خلدی اظهار داشت: با نظر موافق و توجه ویژه استاندار زنجان به معلولان و اقشار آسیب پذیر و حمایت معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان و پیگیری‌های بهزیستی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال سبد کالای مددجویان بهزیستی در استان زنجان از هفتم شهریور ماه توزیع می شود.
وی افزود: مددجویان باید برای دریافت سبد کالای خود ابتدا از مددکاران و مراکزی که پرونده آنها در آنجا ثبت شده کالابرگ خود را دریافت و سپس در شهر زنجان به مجتمع شهید فیاض بخش و در شهرستان‌ها به ادارات بهزیستی برای دریافت سبد کالای خود مراجعه کنند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به توزیع سبد کالا در همه شهرستان‌ها ابراز داشت: مقدار توزیع بر حسب بعد خانوار است و سبد کالا تشکیل شده از برنج، روغن، شکر و تن ماهی است، که از چهار کیلو برای یک نفر تا 20 کیلو برای 5 نفر متغیر است.
وی خاطرنشان کرد: همه مددجویانی که نام و مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی بهزیستی ثبت شده واجد شرایط دریافت سبد کالا هستند و بیش از 30 هزار مددجو و خانواده زیر پوشش آنها می‌توانند از امروز تا 10 روز آینده  کالای خود را دریافت کنند.
خلدی تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری زنجان از این پس توزیع سبد کالا به مددجویان بهزیستی استان زنجان به صورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت و مختص ماه مبارک رمضان نیست.
لازم به ذکر است، مجتمع شهید فیاض بخش بهزیستی در میدان استقلال، کوچه شفاعت واقع شده و زمان توزیع صبح‌ها از ساعت 8.30 تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت  ۱۵تا ۱۹ خواهد بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول