اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

واگذاری 5 واحد به مددجویان بهزیستی تالش

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و با اعتبار 500 میلیون ریال، 5 خانوار مددجوی زیرپوشش بهزیستی تالشی در مناطق روستایی این شهرستان خانه‌دار شدند.

واگذاری 5 واحد به مددجویان بهزیستی تالش
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش بعد از ظهر امروز در مراسم تحویل خانه‌های مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی تالش اظهار داشت: هیئت دولت و رئیس جمهور با طرح و اجرای سفرهای استانی و با احساس مشکلات مردم از نزدیک توانست گام‌های اساسی را در زمینه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور بردارد. 
محمد مجد معلولان ذهنی و جسمی، نیازمندان و محرومان را بندگان مخلص خدا نامید و افزود: رضایت خداوند با خدمت صادقانه به این اقشار کسب میشود. 
وی گفت: خدمت به خلق خدا در دین اسلام بالاترین ارزش عنوان شده و بهزیستی در این مسیر گام عملی در دولت نهم و دهم برداشته است.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش، همدلی و حس انسان‌دوستی را بارزترین ویژگی ایرانیها دانست و تصریح کرد: تجلی و جوشش این احساس میتواند موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات شود.
این مسئول بیان داشت: احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی در دولت نهم و دهم با جهش خدمت‌رسانی سرعت گرفته و در حال حاضر شاهد احداث هزاران واحد مسکونی مددجویی در نقاط مختلف کشور هستیم. 
وی با تأکید بر اینکه بهزیستی تالش با حمایت فرمانداری تالش همگام با سیاست‌های حمایتی دولت در راستای خدمتگزاری به اقشار معلول، محروم و کم درآمد جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمیکند، اظهار داشت: مجموعه اقدام‌های توانبخشی، حمایتی و اشتغالزایی مددجویان را به طرف جامعه‌ای پویا و سالم هدایت میکند.
مجد با تمجید از مجموعه کارکنان بهزیستی تالش، درباره تلاش مددکاران در عرصه‌های مختلف بهزیستی تصریح کرد: فرد توانخواه این همه خودباوری را مدیون ذهن روشنی است که در روزهای سخت به یاریاش آمد و حس اعتماد به نفس را در جسم خسته‌اش زنده کرد.
معاون فرماندار تالش افزود: تصور بسیاری از افراد این است که مددکاری کمکهای مستقیم به ویژه موارد مادی را شامل میشود که به فرد یا گروهی نیازمند تعلق میگیرد، در صورتی که مددکاری اجتماعی فعالیتی مبتنی بر مهارت و دانش ویژه تعریف میشود.
وی درباره ساخت واحدهای مسکونی برای توانخواهان و خانوارهای زیرپوشش بهزیستی تالش خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی در مناطق شهری و روستایی در دست اجراست که با تخصیص اعتبارهای مورد نیاز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری میرسند. 
رئیس اداره بهزیستی تالش نیز در این مراسم اظهار داشت: پنج واحد مسکونی مددجویان تالش هر کدام با زیربنای 47 مترمربع و در کم‌ترین مدت زمان ممکن احداث شده است. 
بهرام زادامیری با بیان اینکه بهزیستی مسئولیت‌های بسیاری درباره معلولان، محرومان و مددجویان را به‌عهده دارد، تصریح کرد: این خدمات به‌هم پیوسته‌اند که بخشی از آن به بخش خصوصی زیر نظر بهزیستی واگذار شده است. 
وی ابراز داشت: با تمام توان تلاش میکنیم تا خدمات یارانه‌ای دولت در بخش‌های مددجویی، توانبخشی و حمایتی به نحو مطلوب در خدمت مددجویان زیرپوشش قرار گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول