اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز پیوند خجسته حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)؛

جشن ازدواج مددجویان بهزیستی تفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز پیوند خجسته حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن ازدواج مددجویان بهزیستی تفت برگزار شد.

جشن ازدواج مددجویان بهزیستی تفت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با فاطمه زهرا (س)‌، جشن ازدواج شش زوج از مددجویان بهزیستی تفت و 24 زوج بسیجی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
این مراسم در کانون ولایت برگزار شد و عروس‌ها در حالی با چادر سفید وارد مراسم شدند که دامادها چفیه‌هایی که نماد بسیجی بودن آنهاست،‌ بر دوش خود داشتند.
رئیس اداره بهزیستی تفت در این مراسم با بیان اینکه بهزیستی امروز در بیش از 52 حوزه فعالیتی خود در سطح شهرستان خدمات مختلفی را ارائه می دهد، اظهار داشت: این خدمات نه تنها به خانواده‌های زیر پوشش بلکه به سایر اقشار مختلف مردم در جامعه ارائه می‌شود.
سیدمهدی حسینی با اشاره به دوره‌های آموزش مهارت زندگی قبل از ازدواج بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده دوره‌های آموزش مهارت زندگی و زوج های جوان برای همه جوانان در آستانه ازدواج و
زوج‌های جوان توسط بهزیستی برگزار می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تفت با تاکید بر اهمیت انجام مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج و قبل از بارداری افزود: انجام این مشاوره‌ها برای پیشگیری از معلولیت‌ها به زوج‌های جوان توصیه می‌شود.
به گفته وی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، پیشگیری از تنبلی چشم و ... از جمله خدماتی است که سازمان بهزیستی تفت در طول سال به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد.
رئیس اداره بهزیستی تفت در این مراسم هدیه‌ای فرهنگی برای زوج‌های جوان موفق در نظر گرفت و مسئولان نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را به عروس دامادها هدیه دادند.
مرشد خوانی در مدح حضرت علی(ع)، مداحی به میمنت ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و ... از برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول