اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان بهزیستی‌ صورت گرفت؛

توزیع 7 هزار کیلو برنج بین مددجویان بهزیستی قم

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان قم گفت: 7 هزار کیلو برنج به ارزش 14 میلیون تومان در بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

توزیع 7 هزار کیلو برنج بین مددجویان بهزیستی قم
احمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از مشارکت پر شور مردم و علما در ماه رمضان در زمینه ارائه کمک‌ در زمینه‌های مختلف به اقشار محروم جامعه خبر داد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سه هزار و 500 وعده غذای گرم به مبلغ 100 میلیون تومان در میان نیازمندان استان توزیع شد.
وی پذیرایی و اطعام مددجویان توسط خیرین استان را یکی از برکات ماه رمضان ذکر کرد و گفت: در این ماه 150 نفر از خیرین با دعوت مددجویان به رستوران، منازل، کارخانه‌ها، محل کسب و کار و مراکز و مجتمع‌های بهزیستی آنها را به ضیافت افطاری دعوت کردند.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین 7 هزار کیلو برنج به ارزش 14 میلیون تومان در ماه رمضان در بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.
به گفته وی، سه هزار لیتر روغن به ارزش 6 میلیون تومان در ایام ماه مبارک رمضان در میان مددجویان و نیازمندان بهزیستی توزیع شده که تمام این خدمات به همت خیرین استان و برخی مدیران انجام شده است.
حیدری یکی دیگر از مواد غذایی که توسط خیرین و مدیران استان در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گفت را خرما ذکر کرد و ابراز داشت: دو هزار کیلو خرما به مبلغ شش میلیون در میان مددجویان توزیع شد.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان قم پذیرایی از سه هزار نفر در دفاتر مراجع تقلید، تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز مراکز و مجتمع‌ها و توزیع دو هزار کیلو گوشت را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
وی با اشاره به میزان فطریه دریافتی توسط سازمان بهزیستی، عنوان داشت: مبلغ 50 میلیون تومان فطریه در سال جاری توسط این سازمان جمع‌آوری شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول