اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری:

9 دی نمایش فریاد ولایت‌مداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه نهم دی نمایش فریاد دین‌مداری و ولایت‌مداری ایران است.

9 دی نمایش فریاد ولایت‌مداری ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان با گرامیداشت فرا رسیدن روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با ولایت، اظهار داشت: حماسه 9 دی یادآور رأی قاطبه ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب است.
وی افزود: حماسه 9 دی خروش ملت در حمایت از ولایت فقیه و بیمه مجدد نظام در برابر توطئه‌های دشمنان بود.
عباسی با تاکید بر پیوند عمیق ملت مسلمان ایران اسلامی با ارزش‌های دینی و شعائر مذهبی، ادامه داد: حماسه 9 دی فرهنگ عاشورایی را برای حمایت از انقلاب و ولایت رقم زد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری با تصریح پایبندی و اعتقاد و التزام عملی آحاد مردم به اصل ولایت مطلقه فقیه، گفت: مر‌دم در 9 دی‌ همچون 32 سال گذشته از عمر پرخیر و برکت انقلاب شکوهمند اسلامی بر ولایت‌مداری خود با لبیک به ندای امام المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حضور در صحنه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه، ابراز داشت: بسیج یک جریان روبنایی و زودگذر نیست چرا که ریشه در فرهنگ چند ساله این ملت دارد و ریشه‌های آن در دل‌های مردم است و ریشه‌های آن در قدرت‌های ظاهری نیست.
عباسی ادامه داد: دوران دفاع مقدس اوج شکوه و ابهت این نیروی مردمی بود و بعد از دوران دفاع مقدس همچنان خدمات ارزنده‌ای در کشور ایران و دیگر کشورهای سراسر گیتی به جای آورد و این شجره طیبه دشمنان زیادی هم دارد و بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف، بسیج در فتنه‌های مختلف داخلی که توسط دشمنان طراحی و اجرا می‌شود، ورود پیدا کرد و سربلند بیرون آمد.
وی تصریح کرد: امروز این کتاب بسیج با برگ‌هایی زرین و درخشان مزین شده و هر انسانی که کتاب بسیج را ورق می‌زند از وجود این نهاد ابراز رضایت و خرسندی می‌کند.
عباسی در ادامه بیان داشت: بسیج در دفاع از خاک و ارزش‌های والای انقلاب در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی جانانه حضور شایسته داشت و توانست در قلب‌های مردم نفوذ کند و نخستین ویژگی بسیج که باید حفظ شود، اصل خدامحوری است، اگر خدامحوری نباشد، بسیجی یک بسیجی واقعی نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول