اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

9 دی سند ملی رسوایی فتنه‌گران در تاریخ ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: نهم دی ماه، سند ملی رسوایی فتنه‌گران از سوی مردم همیشه در صحنه ایران است که در تاریخ کشورمان به عنوان حماسه‌ای جاوید به ارمغان می‌ماند.

9 دی سند ملی رسوایی فتنه‌گران در تاریخ ایران است
حسین کیخا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل درباره فتنه سال 88 اظهار کرد: عده‌ای فریب خورده که دچار توهم شده بودند پس از انتخابات 88 به جای تمکین و احترام به آرای مردمی، اردوهای خیابانی و اعتراضات اوباش گرایانه را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی که ولایت‌فقیه را بخش جدایی‌ناپذیر از بدنه انقلاب می‌پندارند با حضور در صحنه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید بیعت و میثاق کردند.
فرماندار زابل بیان کرد: ریختن به خیابان‌ها و برانگیختن جوانان به عنوان یک بغض سیاسی بچگانه از سوی فتنه‌گران، چهره دورویی آنان را هر چه بیشتر در میان مردم آشکار ساخت.
کیخا خاطرنشان کرد: فتنه‌گران وقاحت را به جایی رساندند که درصدد بهره‌برداری و بی‌حرمتی به مقدسات مذهبی به ویژه عاشورای 88 برآمدند که جوانان پرشور به درستی پاسخ آنان را در آن برهه داد و خط بطلانی به افکار پوچ آنها کشید.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی هیچگاه خطبه‌های روح‌بخش مقام معظم رهبری که در تار و پود تک تک هر ایرانی نشست را در 29 خرداد 88 از یاد نخواهند برد و شیوایی این سخنان به گونه‌ای بود که به بخشی از تاریخ پر افتخار کشور و ابهت رهبری معظم در بین مردم افزود.
فرماندار زابل ادامه داد: فتنه‌گران به درستی فهمیدند مردم غیور ایران اسلامی هیچگاه در مقابل خواست متکبرانه و زیاده‌ خواهانه آنان کوتاه نخواهند آمد و همواره پشتیبان نظام و به ویژه ولایت‌فقیه بوده و هستند.
کیخا عنوان کرد: با توجه به اینکه فتنه 88 درس‌ها و عبرت‌های زیادی را برای زیاده خواهان به همراه داشت برکات بسیاری را هم به تبع رو سیاهی این فریب خوردگان برای کشور به ارمغان آورد و آنهم رسوایی چهره دوگانه و منافقانه آنان بود.
وی گفت: نهم دی تبلور میثاق مردم و ولایت بود و بزرگ‌ترین درس را به استکبار و ایادی آنان داد که هیچگاه تفکرات مخملی خود را در کشور مقتدری چون ایران به ذهنشان خطور ندهند.
فرماندار زابل یادآور شد: جوانان، دانشجویان و به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پر شور خود، نهم دی 88 را به یکی از یوم‌الله‌های ویژه دوران ایران اسلامی مبدل کرد و افتخار آن طی نسل‌های متمادی دهان به دهان خواهد گشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول