اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:

حرکت 9 دی فریاد یکپارچه تداوم حکومت ولایی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی در حرکت عظیم خود در 9 دی یکپارچه تداوم حکومت ولایی را فریاد زدند.

حرکت 9 دی فریاد یکپارچه تداوم حکومت ولایی بود
شهریار طاهرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف و دفاع همه‌جانبه از ایران اسلامی یکی از عرصه‌های مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و همین امر آن را از دیگر نظام‌ها متمایز کرده است.
وی مهم‌ترین و مؤثرترین عامل در پیشبرد اهداف را حضور مردم در صحنه برای دفاع از نظام دانست و گفت: به طور قطع حمایت و پشتیبانی مردم از نظام از هر سلاح دیگری برنده‌تر و تأثیرگذارتر است به طوری که همیشه مایه یأس دشمنان و امیدآفرینی دوستان را فراهم کرده است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های خارجی و داخلی دشمنان علیه نظام، اظهار کرد: توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه بوده و هست اما، هوشیاری مردم و بصیرت آنها مانع از به ثمر نشستن این اهداف شده است.
وی حماسه 9 دی را محصول بصیرت و ولایت‌مداری مردم خواند و تأکید کرد: باید مردم فهیم و ولایی ایران اسلامی را قدر دانست و در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و اقدام درست و بهنگام برای رفع مشکلات و معضلات آنها را در برنامه کاری خود داشت.
طاهرپور در ادامه سخنانش گفت: مردم ایران اسلامی در حرکت عظیم خود در نهم دی یکپارچه تداوم حکومت ولایی را فریاد زدند و با تمام توان برای دفاع از اسلام و آرمان‌های آن وارد صحنه شدند که همین امر تمام دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت کرد.
وی در پایان تأکید کرد: باید در بازگویی و پاسداشت حماسه 9دی برنامه‌هایی چون تنویر افکار عمومی، روشنگری و افشاگری واقعی، چرایی وقوع این حماسه، نقش ولی فقیه در خنثی‌سازی توطئه‌ها و لزوم برخورداری از بصیرت و هوشیاری در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول