اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان:

9 دی دشمنان را ناامید کرد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان گفت: 9 دی تمام امید دشمنان را ناامید کرد.

9 دی دشمنان را ناامید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد بحرانی بعد از ظهر امروز در نشست با دهیاران بخش مرکزی و اعضای ستاد روستایی 9 دی در شهرستان کنگان اظهار داشت: دشمنان هیچ زمانی چشم دیدن موفقیت نظام را نداشته و ندارند و همواره به فکر توطئه علیه این نظام هستند.
وی افزود: در سال 88 دشمنان از فضای انتخابات استفاده کردند و برای تضعیف نظام تلاش کردند که حماسه بزرگ 9 دی تمام امید دشمنان را نقش بر آب کرد.
بخشدار مرکزی کنگان خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
بحرانی در تبیین این حماسه عظیم گفت: حماسه مردم در 9 دی 88 بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها بود و ضدانقلاب را به ‌کلی مأیوس کرد.
بخشدار مرکزی کنگان افزود: استکبار، با سرمایه‌گذاری صدها میلیارد دلاری، برنامه‌های زیادی را طی 20 سال تا به این فتنه انجام داده بود تا نتیجه لازم را بگیرد که نصرت الهی، درایت رهبری و حضور ملت با بصیرت در صحنه این توطئه‌های شوم را خنثی کرد.
وی با اشاره به حضور آحاد ملت ایران از جمله روستاییان در حماسه نهم دی گفت: حضور مردم روستاها در حماسه نهم دی صفا، اخلاص، ولایتمداری و عشق این قشر بزرگ را به دین، ولایت و نظام اثبات کرد.
بخشدار مرکزی کنگان یادآور شد: از ویژگی‌های مراسم 9 دی امسال در شهرستان کنگان، نکوداشت این حماسه بزرگ امسال در برخی روستاهای مهم بخش مرکزی از جمله روستای ساحلی برکه‌چوپان است.
بحرانی برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع نقش رهبری در خنثی کردن فتنه 88 به همت بخشداری و دهیاری روستای ساحلی برکه‌چوپان و اهداء ده‌ها هدیه ارزشمند به صاحبان مقالات برتر، برگزاری چند نشست ویژه در روستاها، نصب بنر، ارسال پیام کوتاه و ... را از دیگر برنامه‌های ستاد روستایی 9 دی در شهرستان کنگان عنوان کرد.
وی اذعان داشت: بزرگداشت مراسم 9 دی در واقع تعظیم شعائر است و همه مردم و مسئولان باید در این امر مهم مشارکت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول