اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیپ 130 ارتش در خراسان شمالی:

9 دی مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد / طومار بی‌حرمتی‌ها درهم پیچیده شد

خبرگزاری فارس: تیپ 130 ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه 9 دی طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را در هم پیچید و همانند یک رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد.

9 دی مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد / طومار بی‌حرمتی‌ها درهم پیچیده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی نمابر شده، آمده است: نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به همه فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی است.
این بیانیه می‌افزاید: عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و این چنین بود که در روز 9 دی امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی‌حرمتی‌ها و فتنه‌ها را در هم پیچید و تمامی توطئه‌ها و ترفندهای 30 ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی کرد.
در بیانیه تیپ 130 شهید دلجویان تصریح شده است: 9 دی سال 88 را می‌توان یکی از مهم‌ترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست. برگی که بسیاری از تحولات و لحظات تلخ و شیرین سال‌های ابتدایی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از 30 سال در ذهن‌ها تداعی کرد.
همچنین در این بیانیه آمده است: آری مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال 88 با حضوری هوشمندانه و بی نظیر، یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین و البته مهم‌ترین اجتماع و راهپیمایی سراسری پس از انقلاب را رقم زدند و با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب، حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت اعلام کرده و بصیرت و ولایتمداریشان را به رخ جهانیان کشاندند.
این بیانیه خاطرنشان کرده است: اینک و در دومین سالروز این حماسه جاوید عاشورایی، زیباترین تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه، رزمندگان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ضمن گرامیداشت این حماسه به یاد ماندنی با حضور حداکثری در انتخابات 90 و مظهر حضور مردم، آمادگی خود را در تمامی صحنه‌های دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی با ولایت اعلام می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول