اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان:

برکات حماسه 9 دی همچنان زنده و جاوید است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: فتنه‌گران باید بدانند که 9 دی معطوف به یک روز نبود چرا که از آن روز تاکنون آثار 9 دی زنده و جاوید است.

برکات حماسه 9 دی همچنان زنده و جاوید است
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 جریان فتنه پیش آمد که بر اساس آن بسیاری خط خود را از اسلام جدا کردند، اظهار کرد: فتنه‌گران به تصور اینکه شاید بتوانند حرکات بازدارنده‌ای در سیر تکاملی انقلاب اسلامی داشته باشند، وارد عرصه شدند و لذا جریان روز عاشورا، آتش‌سوزی‌ها و مسائلی این چنینی را پیش آوردند.
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری و محکومیت جریان فتنه از جانب ایشان، ابراز کرد: در 9 دی 88 مردم غیور و توانمند ایران اسلامی، یاران انقلاب، امام، رهبر و کسانی که خون شهیدان را رهگشای راه زندگی خود می‌دانستند، تجمعی بسیار باشکوه و بزرگ در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها تشکیل دادند که آن تجمع بزرگ سبب شد ریشه فتنه از بن بسوزد.
استاد حوزه علمیه همدان افزود: تجمع مردم در 9 دی سبب شد که فتنه 88 هرگز نتواند قد علم کند و از آن روز تاکنون می‌بینیم که فتنه‌جویان و فتنه‌گران به دلیل این حرکت بزرگ و حماسی مردم ولایت‌مدار ایران در آن روز بزرگ، نا و نفسی ندارند، بر این اساس 9 دی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه 9 دی مثل 22 بهمن و  روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای همیشه ماندگار و جاوید است، بر لزوم گرامیداشت آن تأکید و عنوان کرد: در سالگرد این روز بزرگ باید بدانیم که این مردم همان‌گونه که تاکنون در کنار انقلاب، خون شهدایشان و رهبرشان بوده و هستند، در آینده نیز خواهند بود.
جوادی یادآور شد: پایداری مردم و ولایی بودن مردم ایران در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امری است که دشمن نسبت به آن واقف است و فتنه‌گران باید بدانند که 9 دی معطوف به یک روز نبود چرا که از آن روز تاکنون آثار 9 دی زنده و جاوید است.
وی اضافه کرد: فتنه‌گران باید بدانند که اگر در تکاپوی فتنه دیگری باشند قطعاً مردم ما با یک هجوم بیشتر و حماسه بزرگتر از امثال 9 دی را برای فتنه‌گران ایجاد خواهند کرد پس بهتر این است که فتنه‌گران هرگز عرض خود نبرند و زحمت این مردم را چند برابر نکنند.
امام جمعه موقت همدان ابراز کرد: پیام 9 دی 88 به ما این بود که مردم یار و یاور انقلاب اسلامی و نظامشان هستند و به دشمن نیز این پیام را داد که از این حرکات فتنه‌گرانه دست بردارند زیرا مردم همیشه در صحنه بوده و خواهند بود.
وی تصریح کرد: اگر فتنه‌گران بار دیگر بخواهد حرکتی از خود نشان بدهد قطعاً مردم از آن مسئله شعاری روز 9 دی بیرون رفته و آنها را زبون و ذلیل در لانه‌هاشان نگه خواهند داشت چرا که اگر این‌ها بار دیگر عملیات فیزیکی چون تخریب و... از خود نشان دهند قطعاً این مردم جوابی دندان‌شکن‌‌تر از قبل خواهند داد و تنها به دادن شعار اکتفا نمی‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول