اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لشکر 28 پیاده کردستان:

9 دی روز رسوایی فتنه‌گران و حامیان غربی آنان بود

خبرگزاری فارس: لشکر 28 پیاده کردستان با صدور بیانیه‌ای اعلام برائت و بیزاری ملت ایران از سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آنان را مهم‌ترین پیام یوم‌الله 9 دی خوانده و آورده است که حماسه 9 دی روز رسوایی فتنه‌گران و حامیان غربی آنان بود.

9 دی روز رسوایی فتنه‌گران و حامیان غربی آنان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در بیانیه لشکر 28 پیاده کردستان آمده است: با گذشت دو سال از حماسه به یاد ماندنی 9 دی ماه و در هم پیچیده شدن طومار فتنه‌گران و رسوایی حامیان غربی و صهیونیستی آنان، امواج بصیرت و بیداری ملت ایران، اقتدار و صلابت روزافزون انقلاب و نظام اسلامی و ناتوانی و استیصال نظام سلطه، اصحاب فتنه و ضد‌انقلاب داخلی و خارجی و همچنین ولایتمداری و دین‌خواهی ملت ایران به جهانیان ثابت شد.
این بیانیه افزوده است: اینک نه تنها اصحاب فتنه به مردگانی سیاسی و عناصری مطرود و محکوم در نگاه ملت ایران تبدیل شده‌اند بلکه آتشفشان غیرت دینی و خشم انقلاب ایرانیان، بیگانگان و حامیان فتنه را نیز سخت پشیمان و به زانو در آورده است.
این بیانیه حاکی‌است: ولایت‌پذیری ملت ایران و حمایت آنان از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین برائت و بیزاری از سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آنان مهم‌ترین پیام یوم‌الله نهم دی ماه است.
بیانیه لشکر 28 پیاده کردستان می‌افزاید: این حماسه تاریخ‌ساز نشان داد بیعت ملت ایران با قرآن و عترت جاودانه و میثاق آنان با ولی فقیه زمان یک حقیقت همیشه جاری و خدشه‌ناپذیر است و در هر مقطع و صحنه‌ای که انقلاب و نظام نیازمند حضور مردم باشد آنها آگاهانه، عاشقانه، شجاعانه، فداکارانه و بی‌درنگ به میدان آمده و امام و رهبر خویش را یاری می‌دهند.
در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌تردید حماسه 9 دی نشان داده که انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری جامع‌الشرایط و دارای توان مدیریتی، معنوی و انقلابی، بی‌نظیر و پایبندی و دلبستگی آحاد ملت ایران و شیفتگان بی‌شمار انقلاب در جهان اسلام و بلکه عالم بشریت به اهداف و آرمان‌های بلند خود نائل و هرگز اجازه تکرار حوادث تلخ و ناگوار تاریخی مانند حادثه عاشورا را که به دلیل بی‌بصیرتی خواص و انحراف جامعه اسلامی رقم خورد را نخواهند داد.
انتهای پیام/‌ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول