اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استان همدان:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر جریانات برانداز بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: حماسه 9 دی خط بطلانی بر جریان برانداز بود و پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت را بر همگان نشان داد.

حماسه 9 دی خط بطلانی بر جریانات برانداز بود
علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: حماسه بزرگ 9 دی از یک سو پیام عمق پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت را بر همگان نشان داد و از سوی دیگر جاودانگی انقلاب اسلامی را ثابت کرد.
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی خط بطلانی بر جریان برانداز بود، افزود: فتنه‌گران و معاندان نظام از سال‌ها قبل با برنامه‌ریزی خود در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که انتخابات دهم ریاست جمهوری را پوشش مناسبی برای این کار دیده بودند به همین دلیل با بهانه‌های واهی مانند تقلب در انتخابات به دنبال دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود بودند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اصل ولایت فقیه را نقطه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جریان فتنه و ایادی آنها با تهاجم سنگین به ولی فقیه و فرهنک عاشورایی به عنوان مهم‌ترین مشخصه نظام و عامل شکل‌گیری آن درصدد مقابله با نظام بودند که خوشبختانه با هوشیاری مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی با اشاره به اینکه دشمن با یک جنگ تمام عیار به مقابله با جمهوری اسلامی آمده بود، اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی با حضور چشمگیر و جانانه خود برای دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی، چنان صحنه‌ای را از خود به منصه ظهور گذاشتند که تمام دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی را مبهوت و متحیر کرد.
فامیل‌کریمی با اشاره به اینکه خطر فتنه 88 کمتر از جنگ تحمیلی علیه ایران نبود، افزود: ماندگاری حماسه 9 دی و تبیین جوانب و ابعاد آن در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.
وی با تأکید بر لزوم تبیین حماسه 9 دی تصریح کرد: بیان چرایی شکل‌گیری این رویداد بزرگ ملی، بصیرت‌مداری موجود در آن، پایبندی به نظام و ولایت‌مداری مردم از جمله موضوعاتی است که در این روز باید به صورت گسترده و عمیق برای مردم بازگو شود.
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، تبیین اهداف جریان فتنه و افرادی که در حمایت از نظام با تزلزل مواجه شدند از دیگر موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.
وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تشکیل ستاد مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های مردمی، برگزاری نشست‌های مختلف، تبادل نظر با نخبگان و کارشناسان فکری و علمی، برگزاری جشنواره تجلیل از حماسه سازان 9 دی از برنامه‌های پیش رو برای بزرگداشت این روز حماسی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول