اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 350 واحد مسکن مهر صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: فاز نخست مسکن مهر صومعه‌سرا با 350 واحد مسکونی در دهه فجر امسال با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 350 واحد مسکن مهر صومعه‌سرا
 به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به پروژه در دست اجرای مسکن مهر، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر صومعه‌سرا در مجموع بالغ بر 79 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره به مساحت اختصاصی پروژه مسکن مهر در این شهرستان، تصریح کرد: حدود 52 هزار و 600 متر مربع زمین در صومعه‌سرا برای آماده سازی و ساخت مسکن مهر اختصاص یافته  است.
به گفته فرماندار صومعه‌سرا، 120 نفر در گروه کارمندی، 413 نفر در گروه کارگری و یک‌هزار و 239 نفر در بخش مشاغل آزاد مسکن مهر قرار دارند.
وی با اشاره به واریز مبالغ افراد درخواست کننده طبق نوع مشاغل آنها، خاطرنشان کرد: مبالغ واریزی افراد و نوع مشاغل آنها در پنج شرکت تعاونی به نام‌های مسکن مهر کارمندی، مهر کارگری، مهر آزاد و مسکن مهر آزاد 1 و 2 سازماندهی شده است.
شعبانی، آماده‌سازی واحدهای مسکونی مهر را در دو فاز اجرایی ذکر کرد و افزود: در فاز نخست، تعداد 350 واحد مسکن مهر برای اقشار مختلف این شهرستان ساخته و تحویل داده می‌شود.
وی اذعان داشت: از این تعداد واحد مسکن مهر، بالغ بر 42 واحد به کارمندان، 98 واحد به کارگران و در مجموع 140 واحد به مشاغل آزاد یک و دو اهدا می‌شود.
این مسئول زمان افتتاح 350 واحد مسکن مهر را در دهه فجر امسال و با حضور معاون اول رئیس جمهور در صومعه‌سرا بیان کرد.
وی فاز دوم پروژه مسکن مهر را ساخت و تحویل 200 واحد مسکونی اعلام کرد و ابراز داشت: این واحدها هر یک در چهار طبقه روی پیلوت طراحی و در حال ساخت هستند که تا پایان امسال تحویل داده می‌شوند.
شعبانی با اشاره به پیشرفت ساختاری این واحدهای مسکونی تصریح کرد: واحدهای مسکونی کارمندی با 75 درصد، کارگری با 80 درصد، آزاد با 75 درصد و آزادهای یک و دو به ترتیب دارای 80 و 85 درصد پیشرفت ساختاری هستند.
انتهای پیام/ص20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول