اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد:

لوله‌گذاری 14 کیلومتر آب مسکن مهر رشت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: 14 کیلومتر مسکن مهر رشت لوله‌گذاری آب شده است.

لوله‌گذاری 14 کیلومتر آب مسکن مهر رشت
حمید روشن‌روان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب مسکن مهر استان، اظهار داشت: یک مخزن 15 هزار متر مکعبی در سایت مسکن مهر ایجاد شده که آب شرب تمام ساکنان مسکن مهر رشت را می‌تواند ذخیره و تامین کند.
وی افزود: در کنار این مخزن که با ظرفیت 15 میلیون لیتر آب است نیاز به مخزن هوایی داریم که ظرفیت آن نیز یک‌هزار و 500 متر مکعب است که بتواند فشار آب را در سایت مسکن مهر به صورت مناسب تامین کند.
این مسئول اذعان داشت: تاکنون 14 کیلومتر لوله‌گذاری با سایز لوله 630 و 400 میلی‌متر که دارای قدرت بالایی هستند را برای مسکن مهر رشت انجام دادیم و ساخت مخزن 15 هزار متر مکعبی را آغاز کردیم که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.
وی با بیان اینکه پیگیر اعتبار مخزن هوایی یک‌هزار و 500 متر مکعبی هستیم، تصریح کرد: با ایجاد این مخزن می‌توانیم مشکل تامین آب شرب ساکنان مسکن مهر رشت را در کوتاه‌ترین مدت برطرف کنیم.
روشن‌روان افزود: در دراز مدت نیز تکمیل مخزن است که با این کار تامین آب شرب مسکن مهر رشت بدون هیچ دغدغه‌ای محقق می‌شود.
وی، با اشاره به اینکه برای مسکن مهر رشت مشکل تامین آب نداریم، ابراز داشت: امکان واگذاری انشعابات نیز در مسکن مهر فراهم شده است.
این مسئول درباره وضعیت آب مسکن مهر دیگر شهرستان‌های استان اذعان داشت: در هر شهرستانی که مسکن مهر آن آماده افتتاح است بحث‌های آبرسانی انجام گرفته و مشکلی وجود ندارد.
مدیر شعب بانک مسکن گیلان نیز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده برای مسکن مهر این شهر، اظهار داشت: برای 36 هزار و 20 واحد وام آماده‌سازی به مبلغ 360 میلیارد ریال پرداخت کردیم.
خوشنود زینالی افزود: برای حدود 54 هزار و 468 ساخت و بهره‌برداری و به 20 هزار و 269 واحد ساخت دادیم که در مجموع وام این واحدها 13 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات انعقاد قرارداد بستیم و 9 هزار میلیارد ریال که 70 درصد را شامل می‌شود پرداخت کردیم.
مدیر شعب بانک مسکن گیلان، کمک تعاونی‌ها را موثر دانست و تصریح کرد: در صورت همکاری تعاونی‌ها و پرداخت آورده مردم، می‌توانند تا چهار ماه آینده واحدهای خود را با بهترین فناوری نوین تحویل ‌گیرند.
به گفته وی، 120 واحد مسکن مهر استان وام تسهیلات گرفتند.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول