اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر:

ودیعه مسکن به 500 واحد مسکن مهر پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ودیعه مسکن 2.5 تا 3 میلیون تومانی برای 500 واحد مسکن مهر زیر نظر بنیاد مسکن بوشهر پرداخت می‌شود.

ودیعه مسکن به 500 واحد مسکن مهر پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم فرزانه صبح امروز در نشست بررسی مشکلات طرح مسکن مهر در بوشهر اظهار داشت: از 31 شهر استان بوشهر بنیاد مسکن اجرای طرح مسکن مهر در 27 شهر را در دست اجرا دارد.
وی با اشاره به پرداخت وام مسکن روستایی به ۸ هزار واحد در سال گذشته افزود: استان بوشهر در بخش پرداخت وام‌های مسکن روستایی در کشور جزو برترین‌ها و هر ساله در بین سه استان برتر بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بنیاد مسکن بوشهر در ارتباط با معرفی طرح‌های مسکن به بانک‌ها درک شور رتبه نخست را دارد، خاطرنشان کرد:  در طرح مسکن مهر 7 هزار سهمیه داشتیم و سهمیه امسال را به 10 هزار واحد رساندیم.
فرزانه گفت: از 10 هزار واحد مذکور یک‌هزار و 600 واحد گروهی، ۸ هزار و 41 واحد انفرادی بوده که از این 8 هزار واحد، ۵ هزار واحد به صورت صد درصدی تسهیلات آنها پرداخت شده و ساکنان ۳ هزار و 126 واحد صد درصد ساکن شدند.
وی خاطرنشان کرد: از 10 هزار واحد مسکن مهر ۵ هزار واحد آن به صورت خود مالکین بوده که اجرای آن به اتمام رسیده است.
مدیرکل بنیاد مسکن گفت: از این تعداد واحد مسکونی 9 هزار و 653 واحد به بانک معرفی شده که ۸ هزار و 579 واحد عقد قرارداد شده است.
فرزانه افزود: برخی ادارات به جای تسهیل در کار به دنبال تاخیر در اجرای کار به ویژه مسکن مهر هستند.
وی با اشاره به مشکلات بیمه پروژه 294 واحدی عالی شهر اظهار داشت: بانک‌ها نیز با توجیه دستورالعمل داخلی خود در پرداخت تسهیلات مسکن مهر تاخیر ایجاد می‌کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر اضافه کرد: هم‌اکنون ۲ هزار واحد مسکن توسط انبوه‌سازان طرف قرارداد با بنیاد مسکن در شهرهای دیلم، ریگ، اهرم، کنگان در حال اجراست.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: تا قبل از پایان سال 90 سهمیه واحدهای مسکونی سال 89 در شهرهای زیر 25 هزار نفر جذب می‌شود. 
فرزانه با بیان اینکه جمع متقاضیان مسکن در بنیاد مسکن استان بوشهر از ابتدای کار مسکن مهر 12 هزار و 292 نفر بود، گفت: از ۶ هزار و 126 پرونده معرفی شده به بانک‌ها یک‌هزار و 238 پرونده گروهی و ۴ هزار و 888 پرونده انفرادی بوده است. 
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول