اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

دولت در ساخت مسکن مهر کارنامه درخشانی دارد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای موفق طرح مسکن مهر گفت: کارنامه دولت در بخش مسکن مهر کارنامه درخشانی است.

دولت در ساخت مسکن مهر کارنامه درخشانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر نیکزاد دقایقی پیش در مراسم افتتاحیه پروژه 350 واحدی مسکن مهر زرندیه اظهار داشت: دولت نهم و دهم در تامین مسکن مورد نیاز قشرهای مختلف جامعه به ویژه مسکن محرومین گام‌های ارزنده‌ای برداشت و بخش قابل توجهی از مشکل مسکن جامعه را برطرف ساخت.
وی تصریح کرد: استان مرکزی یکی از استان‌های پیشتاز کشور در اجرای طرح مسکن مهر است و به خوبی توانسته است نسبت به اجرای این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.
در این مراسم ضمن بهره‌برداری نمادین از پروژه 60 واحدی فرهنگیان شهر مامونیه بهره‌برداری از 350 واحد مسکن مهر در شهرهای زاویه، پرندک، مامونیه، خشکرود و رازقان آغاز شد.
این واحدها به صورت خود مالکین و تعاونی احداث شده که در مسکن 60 واحدی مهر فرهنگیان این واحدها هرکدام با 200 میلیون ریال تسهیلات و 110 میلیون ریال آورده متقاضیان و در مسکن‌های خود مالکین با 200 میلیون ریال تسهیلات و آورده‌های متفاوت احداث شده‌اند.
وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان مرکزی علاوه بر افتتاح این پروژه از محور راهجرد – اراک، شهر جدید امیرکبیر و کنار گذر شمالی اراک، پروژه‌های مسکن مهر شهرک مهاجران، پل بسیج، مسکن مهر امام صادق(ع) اراک، تطویل باند فرودگاه اراک بازدید و پروژه‌های محور اراک- فرمهین و راه روستایی مصلح آباد- حاتم‌آباد را افتتاح خواهد کرد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول