اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی جیرفت خبر داد

اخذ قرارداد 3000 واحد مسکن مهر در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان جیرفت گفت: در شهرستان جیرفت تاکنون 3 هزار و 89 واحد مسکن مهر اخذ قرارداد شده‌اند.

اخذ قرارداد 3000 واحد مسکن مهر در جیرفت
محمدرضا کردساردویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: 3 هزار و 89 واحد مسکن مهر تاکنون اخذ قرارداد شده‌اند.
وی با بیان اینکه از این تعداد برای 2 هزار و 879 پروانه ساختمان توسط اداره مسکن و شهرسازی شهرستان صادر شده است، افزود: از این تعداد 2 هزار و 861 واحد در مرحله پی‌سازی و 2 هزار و 796 واحد در مرحله معادل پی‌سازی هستند.
کردساردویی وضعیت یک‌هزار و 938 واحد را در مرحله انجام اسکلت ذکر و تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و 257 واحد در مرحله اجرای سقف و 762 واحد نیز در مرحله سفت‌کاری قرار دارند.
وی با اعلام خبر آغاز نازک‌کاری 506 واحد مسکن مهر بیان داشت: از این تعداد 282 واحد نیز در مرحله معادل نازک‌کاری قرار دارند.
کردساردویی با اشاره به ساخته شدن 348 واحد از این پروژه در شهرستان جیرفت بیان کرد: تاکنون 225 واحد اجاره و یا تحویل داده شده‌اند.
وی اذعان کرد: با اجرای 12 کیلومتر شبکه جدید، آبرسانی به شهرک‌های مسکن مهر شهرستان جیرفت نیز انجام گرفته است.
وی با اشاره به وضعیت اقساط مسکن مهر شهرستان جیرفت، عنوان کرد: 2 هزار و 110 واحد قسط اول، یک‌هزار و 445 واحد قسط دوم، 402 واحد قسط سوم و 111 واحد تاکنون قسط چهارم خود را دریافت کرده‌اند.
کردساردویی خاطرنشان کرد: تاکنون توسط اداره مسکن و شهرسازی شهرستان جیرفت 227 نامه به دفترخانه اسناد رسمی برای صدور سند مالکیت ارسال شده است.
وی اذعان کرد: بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت معابر شهرک شهید بهشتی نیز توسط این اداره انجام گرفته است.
کردساردویی با اعلام پیشرفت فیزیکی 85 درصدی ساختمان اداره ثبت احوال جیرفت گفت: سرپوشیده کردن استخر شنا، احداث دو واحد خانه سازمانی، کلانتری 12، بخشداری مرکزی، سالن ورزشی روستای دولت‌آباد ‌اسفندقه و خانه بهداشت قرقطوئیه از جمله طرح‌های احداث شده توسط اداره مسکن جیرفت است.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان جیرفت با بیان اینکه 64 پرونده تصرفی در دادسرا در مرحله رسیدگی قرار دارند، اظهار داشت: در این راستا چهار اجرائیه صادر شده در مرحله انجام کار قرار دارند.
وی با بیان اینکه 10 پرونده حقوقی نیز به دادگاه ارسال شده، افزود: در سال جاری برای چهار پرونده رأی صادر شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول