اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

9 دی ‌ماه یوم‌الله تجدید پیمان ملت با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: 9 دی‌ماه یوم‌الله تجدید پیمان مردم ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی است.

9 دی ‌ماه یوم‌الله تجدید پیمان ملت با ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌محمد مشایخی عصر امروز در جمع خبرنگاران در عنبرآباد اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌های الهی در برابر توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌آیند.
وی افزود: مردم همواره در همه صحنه‌های انقلاب و نظام با حضور پررنگ خود اینگونه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.
مشایخی تصریح کرد: فتنه سال 88 توسط افرادی ضدانقلاب و دین شکل گرفت که قصد داشتند به آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام و انقلاب مردمی خدشه وارد کنند.
وی ابراز داشت: اما مردم بصیر، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خودجوش خود در روز 9 دی‌ماه سال 88 این روز را تبدیل به یوم‌الله 9 دی‌ماه کردند.
مشایخی بیان داشت: آنان با این حضور خود با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و بر‌اساس سیره اهل بیت (ع ) راه خود را انتخاب کرده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند که هیچ‌کس برخلاف آرمان‌ها و ارزش‌های الهی آنان حرکت کند.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند، اذعان داشت: این مردم هر کجا که لازم باشد، حضور می‌یابند و دشمنان را ناامید می‌کنند.
فرماندار عنبرآباد گفت: 9 دی‌ماه یوم‌الله تجدید پیمان مردم ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی است.
مشایخی بیداری اسلامی را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز نتیجه حضور مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها، بیداری اسلامی است که در کشورهای منطقه شکل گرفته است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول