اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

حضور هوشمندانه ملت در 9 دی اتمام حجت با فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: حضور هوشمندانه ملت مومن با بصیرت و ولایت‌مدار در حماسه بزرگ 9 دی، اتمام حجت با فتنه‌گران و دیگر دشمنان نظام اسلامی بود.

حضور هوشمندانه ملت در 9 دی اتمام حجت با فتنه‌گران بود
حجت‌الاسلام اصغر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 9 دی به‌عنوان یادگاری ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که توانست توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کند.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در صدد براندازی نظام هستند، افزود: حرکت‌های بسیاری در طول 32 سال گذشته از سوی دشمنان اسلام به ملت تحمیل شده است که هیچ‌گاه این حرکت‌ها به اهداف خود نرسیده است.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: مردم با درک فتنه‌های دشمنان اسلام با حضور گسترده در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که هیچ‌گاه از اصول و اعتقادات اسلامی عدول نکرده و نمی‌گذارند دشمنان اسلام به این مرزها وارد شوند.
وی بر ضرورت تبیین حماسه 9 دی در جامعه تاکید کرد و گفت: 9 دی حماسه‌ای به اندازه تاریخ است که از ذهن دشمنان اسلام پاک نمی‌شود.
موسوی خاطرنشان کرد: مردم برای دفاع از اصل ولایت فقیه در 9 دی حماسه ماندگاری را خلق کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در جریان فتنه در راستای آگاه‌سازی جامعه، افزود: این نقش زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که بدانیم تصمیم‌گیری نیازمند فضای مناسب و فرصت کافی است تا بتوان آتش شکل گرفته از بحران را مهار کرد.
امام جمعه موقت زنجان بیان داشت: از این رو عبور از فتنه‌ها و بحران‌های شکل گرفته به دست دشمنان داخلی و خارجی بیش از پیش نقش کارآمد رهبری و روشنگری‌های دقیق رهبر فرزانه انقلاب را نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: اتخاذ بهترین تصمیمات در شرایط بحرانی اصلی‌ترین عنصر در مدیریت بحران است که تصمیمات رهبری انقلاب در مقاطع گوناگون نظام را از بن‌بست‌های سیاسی و توطئه‌های خارجی خارج کرده است.
موسوی یادآور شد: نقش رهبری و ولایت فقیه مؤثرترین عامل در تولید بصیرت و مدیریت بحران‌های داخلی است.
وی ادامه داد: رهبری انقلاب قبل از انتخابات سال 88 با درایت کامل و هوشیاری و رویکرد پیشگیرانه هشدارهای لازم را ارایه کردند و در جریان فتنه نیز معظم‌له جریانات سیاسی داخل را به  قانون‌مندی، شفاف‌سازی شرایط، ایجاد بصیرت، دفع غبارآلودی در فضای فتنه و مرزبندی با دشمنان و شناخت حق از باطل دعوت کردند.
امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: حضور هوشمندانه ملت مومن با بصیرت و ولایت‌مدار در حماسه بزرگ 9 دی نوعی اتمام حجت با فتنه‌گران و دیگر دشمنان نظام اسلامی بود.
وی تصریح کرد: مردم در این روز به یاد ماندنی با هوشیاری و حضور پرشور در صحنه‌، قبل از اینکه نیرو‌های نظامی وارد عمل شوند خود ریشه فتنه را خشکاندند و دشمنان را مایوس کردند و به جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه رای مثبت دوباره دادند.
موسوی تصریح کرد: در حماسه 9 دی ظرفیت‌های انقلاب به نمایش درآمد و این باور را در مردم و نخبگان کشور به‌ وجود آورد که انقلاب از ظرفیت‌های بالایی در ترمیم آسیب‌های درونی خود برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از قله‌های انقلاب اسلامی همین حماسه ملی نهم دی بود، خلق شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول