اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

9 دی روز بصیرت مردم ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: 9 دی روز بیداری و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

9 دی روز  بصیرت مردم ایران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز 9 دی در شهرستان نهاوند اظهار کرد: روز 9 دی اوج هوشیاری و ولایت‌مداری ایران اسلامی علیه فتنه و استکبار است که با تمام توان به حمایت از آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) به پاخاستند.
وی با اشاره به اینکه در روز 9 دی یک بار دیگر حماسه 22 بهمن دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید، گفت: در این روز دوستداران نظام اسلامی و انقلاب امیدوار و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی نیز ناامید شدند.
فرماندار شهرستان نهاوند به مهم‌ترین ویژگی این روز اشاره کرد و ادامه داد: از آنجایی که این روز بدون هیچ گونه برنامه‌ریزی و دعوت قبلی در سراسر کشور صورت گرفت باعث شد که همه نقشه‌های شوم و منفی دشمنان که توسط برخی معاند و دشمنان نظام و رهبری نقش بر آب شود.
وی با اشاره به وجود روحیه آرمان‌خواهی و حق‌طلبی در وجود هر ایرانی به ویژه جوانان پرشور افزود: سیل خروشان ملت در 9 دی حجت را بر همگان تمام کرد.
زارعی‌کوشا با اشاره به اجرای چندین برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در نهاوند در 9 دی‌ماه گفت: تبیین نقش رهبری و ولایت در پدید آمدن رویداد عظیم 9 دی و نقش مردم به‌عنوان نیروی خودجوش از رئوس برنامه‌های نهم دی ماه در نهاوند است.
وی انقلاب اسلامی را به واسطه وجود ولی فقیه در رأس آن، انقلاب ارزش‌ها خواند و ابراز کرد: حرکت حول محور رهبری به این ارزش‌ها روز به روز می‌افزاید.
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح مدارس و اجرای چندین برنامه فرهنگی به ویژه در سطح دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز 9 دی در نهاوند است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول