اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان:

9 دی شکوه همبستگی ملت با ولایت بود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: 9 دی شکوه همبستگی میثاق ملت با ولایت در برخورد با فتنه بود و کمر سران فتنه را شکست.

9 دی شکوه همبستگی ملت با ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن حبیبی ظهر امروز در نشست اعضای کارگروه‌های بسیج اساتید گیلان با اشاره به حماسه حضور مردم در 9 دی، اظهار داشت: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی مسائل را به خوبی درک کرده و نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند.
وی مردم ایران را یار همیشگی مقام معظم رهبری دانست و افزود: مردم فهیم ایران در مقابل فتنه‌گران پس از انتخابات سال 88 با صلابت ایستادند و از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا دفاع کردند.
مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: مردم همواره با بصیرت و آگاهی در تمام صحنه‌ها حضور دارند و پشتیبانی خود را از نظام و مقام معظم رهبری به گوش همگان می‌رسانند. 
وی با اشاره به زوایای آشکار و پنهان فتنه 88 بیان داشت: این فتنه بزرگ نه تنها سبب عقب‌نشینی نظام اسلامی نشد بلکه تیر خلاص بر جریان فتنه و در حقیقت میخی بر تابوت فتنه‌گران بود.
حبیبی با تأکید بر نقش پراهمیت مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه 88 خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با رهنمودهای سازنده خود نقش مهم و مؤثری در روشن کردن ذهن مردم نسبت به فتنه‌گران داشتند.
وی تصریح کرد: فتنه‌گران مردم ایران را به خوبی نشناختند و مردم با حضور پرشور خود در حماسه 9 دی هویت واقعی خود را به سران فتنه نشان دادند.
استاد دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه ملت بزرگ و با بصیرت ایران بدون هرگونه سازماندهی حکومتی یکپارچه قیام کرده‌اند، ابراز داشت: مردم در یک روز کم نظیر و به یاد ماندنی حماسه 9 دی سال 88 را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کرده‌اند.
وی با بیان اینکه این حماسه بی‌تردید در تاریخ ایران اسلامی به عنوان سند زنده بیداری و هوشیاری ملت ما ثبت شده است، گفت: طراحی دشمنان در جنگ نرم به حدی پیچیده است که برخی خواص قدرت ندارند درست و نادرست را از یکدیگر تشخیص دهند و در این وضعیت بحرانی است که نیاز به بصیرت است.
حبیبی با تصریح بر اینکه رهبر انقلاب به موضوعاتی نظیر بصیرت، آفات بی‌بصیرتی و مخاطبان بصیرت پرداخته‌اند، یادآور شد: مخاطبان بصیرت در پیام رهبری، علما، نخبگان، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و به ویژه جوانان هستند.
وی با اشاره به پیچیدگی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اذعان داشت: به همین دلیل رهبر انقلاب از سال 68 تاکنون درباره بصیرت فرمایشات بسیاری داشته‌اند.
مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه حماسه 9 دی باید به نسل‌های آینده منتقل شود، خاطرنشان کرد: 9 دی اوج دلدادگی ملت ایران به ولایت فقیه و رهبری انقلاب است.
وی با بیان اینکه 9 دی روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، ‌تصریح کرد: این روز یکی از روزهایی است که مردم ایران حماسه‌ای دیگر آفریدند و با تبعیت از فرامین رهبری جواب دندان‌شکن به ایادی استکبار داده و نمونه بارز اتحاد و وحدت را به نمایش گذاشتند. 
حبیبی افزود: 9 دی سال 88 مردم به صورت خودجوش در پاسخ به اقدام‌های فتنه‌گران به خیابان‌ها آمدند و با شعارهای مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا از عوامل و دست‌نشانده این کشورها در ایران اعلام انزجار کردند. 
به گفته وی، این حضور حماسی به‌دلیل ولایت‌پذیری مردم صورت گرفت و مردم نشان داده‌اند که برای پاسداری از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از جان خود می‌گذرند و این جسارت‌ها را محکوم می‌کنند.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول