اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود:

9 دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: روز 9 دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی است.

9 دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایجرود، باقر اکبر پور ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام در انتخابات سال 88 متحمل خسارات زیادی از سوی مردم شدند و همه طرح‌ها و ایده‌های آنان خنثی شد، در صدد مبارزه با مردم برخواستند.
وی ادامه داد: اختلاف 11 میلیونی انتخابات ریاست جمهوری نشان داده که مردم ولایت‌پذیر بوده و از این راه بر نمی‌تابند.
فرماندار ایجرود تصریح کرد: همه مردم ولایت‌مدار با حضور در انتخابات سال 88 مشارکت حداکثری خود را در انتخابات نشان داده و پشتوانه محکمی برای نظام بودند.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام می‌خواستند چهره دیگری از نظام را به جامعه نشان داده و مخدوش کردن حرکت‌های اصیل نظام را مد نظر داشتند.
اکبرپور یادآور شد: دشمنان اسلام با حرکت‌های ناهنجار در عاشورای حسینی و ایام محرم نشان دادند، که با اسلام و ولایت مشکل داشته و به همین منظور مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده‌اند.
وی گفت: در راستای روشن شدن چهره منفور دشمنان اسلام مردم حرکت خود را آغاز کرده و با بصیرت از ولایت حمایت کردند.
فرماندار ایجرود خاطرنشان کرد: مردم همواره پشتیبان انقلاب بوده و نمی‌گذارند عده‌ای این پشتیبانی را زیر سئوال ببرند.
وی گفت:حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
اکبرپور ادامه داد: روز 9 دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد.
وی بیان داشت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.
فرماندار ایجرود تصریح کرد: 9 دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است که مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی ادامه داد: 9 دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
اکبرپور یادآور شد: روز 9 دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
وی متذکر شد: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
فرماندار ایجرود گفت: در روز نهم دی‌ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و همه شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.
وی ادامه داد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول