اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر:

9 دی اوج ولایت‌پذیری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: نهم دی ماه در تاریخ ملت ایران نماد انسجام، وحدت، بصیرت و ولایت‌پذیری مردم است.

9 دی اوج ولایت‌پذیری ملت ایران بود
رضا آبشیرینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سال 1388 یکی از سال‌های مهم و تاریخی برای ملت قهرمان ایران است که در این سال انتخاباتی کم‌نظیر و با شور و نشاطی مثال زدنی انجام شد که از حیث حضور مردم در پای صندوق‌های رای از تمام همه‌پرسی‌هایی که تاکنون در جهان انجام گرفته، پیشی گرفت.
آبشرینی تصریح کرد: اما متاسفانه شیرینی و حلاوت حادثه بزرگ توسط عده‌ای افراد بی‌بصیرت با القای تقلب در انتخابات به تلخی گرایید.
وی گفت: عده‌ای قلیل که نه تنها توانایی درک و فهم صحیح و همچنین قدرت تشخیص خوب از بد را نداشتند، آلت دست افرادی که آنها را عوامل فتنه می‌خوانیم و می‌دانیم، قرار گرفتند و متأسفانه بدون تأمل و تفکر با احساسات قشری از مردم بازی کرده و تجمعات خیابانی راه انداختند که ماحصل آن وارد شدن خسارات به اموال مردم و بیت‌المال شد.
وی افزود: در این اتفاقات رسانه‌های بیگانه نیز در جهت تحریک این افراد بسیار تلاش کردند و به قول خودشان مردم را به سوی انقلابی دیگر که در راس آن اسلام آمریکایی بود، هدایت می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: عوامل فتنه در این اردوکشی‌های خیابانی ضمن حضور، به تحریک جوانان و ایجاد شور و احساس زودگذر و پوچ پرداخته و اصل تغییر ناپذیر ولایت مطلقه فقیه را با دادن شعارهای رد شده فریاد زدند.
آبشرینی با بیان اینکه عوامل فتنه نه تنها جایگاهی نزد مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی ندارند بلکه چهره واقعی آنها نیز بر همگان روشن شده است، اذعان کرد: این افراد که روزگاری داعیه تابعیت و حمایت از ولایت فقیه را داشتند اما دیری نپایید که چهره واقعی خود را برای مردم ولایی ایران عزیز نشان دادند و ثابت کردند که دوستدار غرب و فرهنگ و تفکر غربی بوده و حامی اسلام آمریکایی هستند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های تاریخی و دشمن‌کوب 29 خرداد، اندیشمندانه به حربه اردوکشی خیابانی و سپس ناامنی داخلی طولانی‌مدت در ایران، مهر بطلان و پایان زدند و با دادن فرصت به فتنه‌گران راه را برای بازگشت آنان باز گذاشتند، اما چه سود که هرچه زمان پیش می‌رفت چهره‌ای تازه‌تر از خود نشان می‌دادند.
این مقام مسئول گفت: عاشورای سال 88، آخرین امید فتنه‌گران بود اما در این روز حقیقت و ماهیتشان برای خواص و عوام در ایران اسلامی نمایان شد چراکه ملت ایران از هر قومی که باشند نسبت به مسایل دینی و اعتقادی تعصبی خاص دارند و بی‌حرمتی به امام حسین (ع) در این روز سبب شد که نفاق، تمام پرده‌ها را کنار زده و چهره واقعی خود را نشان دهد که هدف چیزی فراتر از انتخابات است، هدف اسلام و ولایت است.
وی اضافه کرد: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی هم‌صدا و متحد شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق و ... را سر دادند و گرد و غبار فتنه را از فضای شهر و دیار خود زدودند و آنان را به زباله‌دان تاریخ سپردند.
آبشرینی 9 دی را نماد انسجام، وحدت، بصیرت و ولایت‌پذیری مردم ایران دانست و گفت: در یک کلام باید گفت ملت ایران "رهسپارند با ولایت تا شهادت".
مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر یادآور شد: آنچه در 9 دی 88 بسیار پررنگ بود، حضور گسترده جوانان به ویژه دانشجویان بود که ثابت کردند هیچگاه فریب القائات باطل جریان فتنه را نخواهند خورد و به هیچ وجه صحنه را ترک نمی‌کنند و به هیچکس اجازه تکرار عاشورایی دیگر را نمی‌دهند.
وی در پایان گفت: دانشجویان با حرکت در مسیر نورانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به هیچ وجه تسلیم توطئه‌های ایادی استکبار نخواهند شد و با بصیرت و ایمان خود از ارزش‌های آن صیانت می‌کنند و قله‌های پیشرفت و تعالی را در پرتو تعالیم اسلام عزیز و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای ادامه می‌دهند.
انتهای پیام/آ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول