اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خمین:

9 دی غدیر انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: 9 دی ماه غدیر انقلاب اسلامی بود که در آن سره از ناسره مشخص شد و در آن روز تجدید میثاق میلیونی ملت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری صورت گرفت.

9 دی غدیر انقلاب اسلامی بود
سیدمهدی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 9 دی ماه نظام جمهوری اسلامی را بیمه تخصصی کرد و اجازه هرگونه توطئه‌افکنی را از دشمنان گرفت.
وی با بیان اینکه نقش ارزشمند رهبری در هدایت این جریان نقشی ممتاز و برجسته  بود، ادامه داد: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش مردمی با اندیشه‌ها و گرایش‌های متفاوت سیاسی در راستای تثبیت جایگاه ولایت فقیه به عنوان مترقی‌ترین اصل قانون اساسی بود که بی‌شک بیداری‌ اسلامی و فکری مردم در جای جای جهان بی‌ارتباط با این حرکت نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر خمین تاکید کرد: این روز حماسی‌ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی است که ارزش آن از پیروزی انقلاب در بهمن 57 بیشتر نباشد، کمتر نیست.
ساداتی فتنه بعد از انتخابات 88 را جنگ نرم برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان دانست و بیان کرد: بصیرت و وفاداری مردم به نظام و انقلاب موجب شد در روز  9 دی ماه دشمن در جنگ نرم همچون جنگ سخت ضربات سنگین و مهلکی را از سوی فرزندان رشید این مرز و بوم تحمل کند.
ساداتی با تاکید بر اینکه 9 دی‌ ماه باید به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی زنده بماند، اظهار کرد: این روز موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مردم در 9 دی‌ با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و با تبعیت از مقام معظم رهبری جواب دندان‌شکنی به حرمت‌شکنان و فتنه‌گران دادند و بیعت خود را با ولایت به اثبات رساندند.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول