اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

9 دی آخرین ایستگاه دشمن در فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی آخرین ایستگاه دشمن در فتنه 88 قلمداد می‌‌شود.

9 دی آخرین ایستگاه دشمن در فتنه 88 بود
سعدالله نصیری قیداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 9 دی حرکتی خود جوش و گسترده در کشور محسوب می‌شود، که برای اعتراض به حرکتی که اعتقادات عمیق و اصیل ملت را هدف گرفته بود شکل گرفت.
وی یادآور شد: ملت برای اعتراض به حرکتی که دشمنان اسلام در عاشورای حسینی آغاز کرده بودند، به صحنه آمده و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام که توطئه‌های مختلفی را به کشور تحمیل کردند، دادند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسخی همه جانبه به دشمنانی است که در ذهن خود در راستای زیر سئوال بردن اهداف نظام تلاش کرده و مظاهر دینی و اسلامی را هدف قرار داده بودند.
وی تصریح کرد: 9 دی از روزهای به یادماندنی و ارزشی انقلاب اسلامی است، که مردم با حضور گسترده در دفاع از انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
نصیری، حرکت زشت دشمنان در روز عاشورا که به همه شعائر اسلامی هتک حرمت شد را از نظر مردم مورد قبول ندانست و افزود: ملت ایران پاسخ دندان‌شکنی به چنین حرکت‌هایی داده و بر روند انقلاب به صورت جدی توجه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند، دشمنان اسلام به بهانه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی اصول اعتقادی را زیر سئوال ببرند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: 9 دی آخرین ایستگاه دشمن در فتنه 88 قلمداد می‌‌شود، چرا که در آن روز ملت بزرگ ایران با سر دادن شعارهای ضد استکباری همراهی خود را با ولایت فقیه فریاد زدند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت‌های اجتماعی ملت را هدف قرار داده تا از این طریق بر کشور مسلط شوند.
نصیری خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با به کار گرفتن ترفندهای گوناگون مشکلات متعدد ایجاد می‌کنند که ضروری است اوضاع کنونی کشور و مکرهای دشمنان در راستای آگاه‌سازی مردم تشریح شود.
وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی به دلیل داشتن روحیه اتکای به نفس و خودباوری به فناوری هسته‌ای دست یافته‌اند، ادامه داد: مخالفان و معاندان برای عقب نگه داشتن کشور و کوتاه شدن دست جوانان ایران از علوم روز دنیا از انجام دادن هیچ اقدامی باکی ندارند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن برای ایام برگزاری انتخابات در ایران برنامه‌ریزی کرده است، ادامه داد: دشمنان نظام به طرق مختلف و با گفتمان‌های متعدد تلاش می‌کنند، اما ملت ایران با الهام از حماسه 9 دی آگاهانه در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
وی اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز، چهار سال آینده خود رقم می‌زنند تا جایی که انتظار می‌رود انتخابات مذکور مانند 33 سال گذشته برای ملت کشورمان دستاوردهایی زیادی در حوزه‌های عمران، صنعت و فرهنگ در بر داشته باشد چرا که همراه با بصیرت و حفظ هوشیاری به انتخاب فرد مورد نظر خود دست می‌زنند.
نصیری خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی‌ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی محسوب می شود‌.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول