اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دی ماه آغاز شد

اجرای طرح آمارگیری از خانوارهای مددجوی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس گفت: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی خانوارهای زیر پوشش این نهاد در استان فارس آغاز شد.

اجرای طرح آمارگیری از خانوارهای مددجوی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، علی الهیاری اظهار داشت: سومین مرحله طرح آمارگیری از ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از ابتدای دی ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
وی افزود: همچنین این طرح به تصویب شورای عالی آمار کشور رسیده و زیر نظر این شورا و مرکز آمار ایران اجرا و در پایان نیز نتایج آن در پایگاه اطلاعات آماری کشور منعکس می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیان داشت: از آنجایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور است و به بخش قابل توجهی از نیازمندان جامعه خدمات حمایتی ارائه می‌کند، از این رو اطلاع یافتن از وضعیت معیشتی خانوارهای مورد حمایت به منظور برنامه‌ریزی اصولی و موثر، امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری در این نهاد است.
این مسئول ادامه داد: پرسشنامه این طرح آماری از مجموع سئوالاتی در مورد ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی خانوارهای زیر پوشش از جمله مشخصات فردی، تحصیلی، وضعیت جسمی، زناشویی، اشتغال، مسکن، هزینه‌های خوراکی و غیر خوراکی، پوشاک، لوازم منزل، درآمد خانوار و ... تشکیل شده است که توسط ماموران پرسشگر این نهاد در منازل مددجویان تکمیل می‌شود.
الهیاری اضافه کرد: نظارت بر طرح آمارگیری از ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی خانوارهای زیر پوشش این نهاد در حوزه مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس صورت می‌پذیرد.
وی از خانواده‌ها‌یی که در این طرح شرکت نکرده‌اند، خواست تا با ماموران این نهاد که با کارت شناسایی معتبر به درب منازل مددجویان مراجعه می‌کنند، همکاری لازم را داشته باشند.
الهیاری در ادامه گفت: همچنین در روزهای آینده اخبار مربوط به اجرای این طرح از طریق حوزه مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و نیز سایت الکترونیکی میثاق امدادگران فارس، رسانه‌ها و مطبوعات فعال در این استان اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول