اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کواکبیان در مناظره با ذوالنور:

اصلاح طلبان لیست مشترک می‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان در مجلس با بیان اینکه بین اصلاح‌طلبان در آمدن یا نیامدن اختلاف است، گفت: ما از همان ابتدا با تحریم انتخابات مخالف بودیم و اگر 150 کاندیدای واجدالشرایط و تایید شده در کشور داشته باشیم لیست مشترک خواهیم داد.

اصلاح طلبان لیست مشترک می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصطفی کواکبیان شنبه شب در مناظره با حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور که در سالن امام خمینی(ره) پردیس قم دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: حوادثی که در این سه دهه در انقلاب اسلامی رخ داده است نشان داده که هیچ جریانی نمی‌تواند یک دست شود و دست‌هایی از درون همان جریان به این جریان ضربه وارد خواهد کرد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که آن طرف آب هستند نیز به دنبال این هستند که یک جریان در کشور وجود داشته باشد، افزود: کسانی که آن طرف آب‌ها حضور دارند 180 درجه با کسانی که از مبانی انقلاب و ارزش‌ها دفاع می‌کنند و سعی دارند اصلاحاتی بر اساس قانون اساسی ایجاد کنند، تفاوت دارند.
کواکبیان با بیان اینکه جریان اصلاحات خط امامی در کشور نمی‌میرد، بیان کرد: افتخار من این است که فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق(ع) هستم و به عنوان شاگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی محسوب می‌شوم.
وی با بیان اینکه بین اصلاح‌طلبان در آمدن یا نیامدن اختلاف است، تصریح کرد: ما از همان ابتدا با تحریم انتخابات مخالف بودیم و اگر 150 کاندیدای واجدالشرایط و تایید شده در کشور داشته باشیم لیست مشترک خواهیم داد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان هم به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.
وی با بیان اینکه ملاک حال افراد است، خاطرنشان کرد: عده‌ای از فتنه نان می‌خورند و هنوز هم می‌خورند و این در حالی است که ما بارها گفتیم مسئله انتخابات تمام شده و قبل از اینکه اصولگراها در برابر جریانات پس از انتخابات موضع بگیرند، بنده موضع گرفتم.
کواکبیان با بیان اینکه کسانی که خط امامی هستند باید به ولی فقیه اعتقاد داشته باشند، تصریح کرد: کسی که از خط امام پیروی می‌کند نمی‌تواند مقابل مقام معظم رهبری موضع‌گیری داشته باشد.
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که احزاب در کشور نهادینه شوند، اظهار کرد: ما به دنبال تقویت احزاب در کشور هستیم ولی برخی‌ها به جای اینکه احزاب را تقویت کنند می‌خواهند همه را به یک چوب برانند.
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده همیشه موضع‌هایم مشخص بوده و روزنامه ما موضع ما است، عنوان کرد: پس از 25 بهمن ماه کنگره حزب مردم‌سالاری برگزار شد و ما موضع خود را اعلام کردیم و گفتیم پس از راهپیمایی 22 بهمن دیگر جایی نداشت که کسی مردم را به خیابان‌ها فرابخواند.
وی با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب لفظ فتنه را برای وقایع پس از انتخابات به کار بردند، حتما فتنه‌ای رخ داده است، تصریح کرد: در اینکه غربی‌ها آتش ‌بیار این فتنه‌ها بودند و در آن نقش داشتند، هیچکس شک ندارد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول