اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی در آستانه نام‌نویسی انتخابات مجلس؛

تکاپوی کاندیدای احتمالی/ حضور مهره‌های سفید اصلاحات

خبرگزاری فارس: در آستانه نام‌نویسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکاپوی کاندیدای احتمالی در حال افزایش است.

تکاپوی کاندیدای احتمالی/ حضور مهره‌های سفید اصلاحات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند در حالی که کمتر از سه روز به آغاز زمان نام‌نویسی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، شواهد حکایت از تکاپوی کاندیدای احتمالی دارد.
برخی از کاندیدای احتمالی با پیام تبریک و تسلیت، عده‌ای با توزیع ویژه‌نامه و برخی هم از مسئولیت‌ها فعلی استفاده کرده و به همین بهانه در جمع مردم حاضر می‌شوند و یا سفرهایی دارند تا با بزرگان مناطق به جمع‌بندی برسند.
شرایط انتخابات در 4 حوزه انتخابیه خراسان جنوبی کاملا متفاوت است. در حوزه انتخابیه قاینات و حوزه نهبندان و سربیشه کمی وضعیت روشن است و در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه همچنان کاندیدای احتمالی منتظر تفکیک شدن به دو حوزه هستند، هرچند بعید است در این دوره انجام شود.
در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی می‌شود حضور چهره‌های مختلف از جناح‌های مختلف سیاسی پررنگ باشد.
شنیده‌ها از جمع‌بندی اصولگرایان در 10 روز آینده بر روی 2 گزینه حکایت دارد و شواهد هم از حضور کاندیدای اصلاح‌طلب نه با تابلوی اصلاحات بلکه با شیوه‌ای تحت عنوان مهره سفید خبر می‌دهد.
از سویی دیگر جریان انحرافی هم قطعا در انتخابات کم‌کار نخواهد بود و گویا در برخی حوزه‌ها از جمله حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه به گزینه نهایی رسیده و در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه هم منتظر مصوبه مجلس برای تعیین تکلیف این حوزه انتخابیه است.
اما در این بین حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی مبهم‌ترین حالت را دارد زیرا تعدد کاندیدای احتمالی بیش از حوزه‌ها دیگر انتخاباتی استان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول