اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

دوران اصلاحات تلخ‌ترین دوران برای بسیج بود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: دوران اصلاحات تلخ‌ترین دوران برای بسیج بود زیرا در این دوران بسیاری از ارزش‌های بسیج زیر سؤال رفت.

دوران اصلاحات تلخ‌ترین دوران برای بسیج بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فتحعلی زارع صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان میبد، بسیج را با ارزش‌ترین و گران‌بهاترین یادگار امام راحل دانست که همه ساله همزمان با دستور امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج این هفته گرامی داشته می‌شود.
وی افزود: هر سال همزمان با تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی‌ (ره) برنامه‌هایی برای گرامیداشت این هفته از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدای بسیجی، تجمع بسیجیان، برگزاری همایش‌های عقیدتی و بصیرتی و ... برگزار می‌شود.
زارع اظهار داشت: انقلاب ما، انقلاب مردمی است که اساس آن قرآن و وحدت کلمه است با محوریت ولایت‌فقیه و هرگاه از این سه مسئله غافل شویم دشمنان چشم طمع به انقلاب ما خواهند دوخت.
وی ادامه داد: انتظار داریم بسیجیان همیشه در صحنه حضور داشته باشند و هیچگاه سست نشوند و صحنه را خالی نکنند و بدانند که انقلاب به آنها نیاز دارد و با هر وسیله حضور و همراهی خودشان را با وحدت در محور خداوند متعال و ولایت‌فقیه حفظ کنند.
زارع بر پاسخ به شبهات مطرح شده در جامعه تاکید کرد و افزود: این شبهات باید توسط افراد معتقد، متعهد و عالم پاسخ داده شود زیرا اگر انسان با علم موضوعی را پذیرفت هیچ‌کس نخواهد توانست این اعتقاد او را عوض کند و در این مسیر برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های بصیرت و روشنگری اجتناب‌ناپذیر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد شهدا را چراغ هدایت جامعه دانست و اضافه کرد: باید با توکل به خدا، ارزش‌هایی که شهدا از خود به جا گذاشته‌اند را به نسل سوم منتقل کنیم تا این ارزش‌ها رنگ نبازند و یکی از راه‌های انتقال این ارزش‌ها برگزاری یادواره‌های شهداست که تجربه‌های خوب و گران‌بهایی را در این زمینه در شهرستان داشته‌ایم.
زارع با اشاره به برگزاری یادواره طی ماه گذشته در میبد افزود: یادواره سرداران 400 شهید شهرستان با فعالیت و همکاری 50 درصد از آحاد مردم هر چه باشکوه‌تر در میبد برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دوران اصلاحات تلخ‌ترین دوران برای ما بوده است چرا که در این دوران بسیاری از ارزش‌های ما از جمله علت حضور جوانان ما در جبهه‌های جنگ و جهاد زیر سؤال برده شد.
زارع عنوان کرد: سران اصلاحات دلیل شور و شوق جوانان مارا برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، کمبود شخصیت آنها می‌دانستند و این در حالی است که آنچه تجربه شخصی خود من است و آنچه به چشم خود دیده‌ام، خلاف این است چرا که جوانان ما به عشق امام و ولی‌فقیه زمان خود و برای دفاع از وطن و ناموس خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می یافتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول