اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد:

دولت اصلاحات با حذف جهاد به سازندگی کشور خیانت کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت اصلاحات با نگاه سیاسی جهاد سازندگی را از چرخه خدمات‌رسانی به مناطق محروم کشور حذف کرد که این خود خیانتی بزرگ به عرصه سازندگی و خدمات‌رسانی کشور بود.

دولت اصلاحات با حذف جهاد به سازندگی کشور خیانت کرد
سجاد رستگار امروز با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در یاسوج با بیان این‌که بسیاری از خدمات در مناطق محروم کشور را مدیون اقدامات جهاد سازندگی هستیم، اظهار کرد: جای خالی این نهاد ارزشی و خدمتگزار اکنون در کشور احساس می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: آن‌چه که موجب خسران بیشتر شد از دست رفتن روحیه جهادی در برخی دستگاه‌ها بود چرا که جهاد سازندگی الگویی بی‌نظیر برای کار و تلاش بی‌ریا و بی‌منت در کشور محسوب می‌شد.
رستگار با بیان این‌که برخی در دولت اصلاحات گام به گام به دنبال اجرا کردن هدفی مشخص و دیکته شده بودند، تصریح کرد: این عده تندرو در دولت دوم خرداد به دنبال حذف نهادهای ارزشی و خدمتگزار از جمله جهاد و سپاه در کشور بودند تا به زعم خویش بتوانند در نهایت ستون خیمه نظام یعنی ولایت‌فقیه را بزنند.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات جهاد سازندگی در عرصه آب‌رسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از زیرساخت‌های کنونی آب‌رسانی در روستاهای ما در این استان به همت جهادگران جهاد سازندگی آماده شد و امروزه آن نهاد حق بزرگی به گردن ما در این مجموعه دارد.
رستگار به پاره‌ای از خدمات جهاد سازندگی در این عرصه اشاره کرد و گفت: جهاد با دست خالی در آن برهه حدود 300 روستا در این استان را آب‌رسانی کرد که به نسبت پیشرفت‌های کنونی و فن‌آوری‌های جدید، آن خدمات چیزی فراتر از کار جهادی بوده است.
وی عمق محرومیت در دوران ستم‌شاهی را غیر قابل بیان دانست و گفت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی چهره استان کهگیلویه و بویراحمد متحول شد که بخشی از آن مرهون خدمات بی‌بدیل نهاد مقدس جهاد سازندگی است.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های دولت کنونی برای آب‌رسانی به مناطق صعب‌العبور و روستایی و محروم این استان به عنوان تداوم تفکر جهادی در جهاد سازندگی یاد کرد و افزود: خدمات این دولت در این عرصه ده‌ها برابر دولت‌های گذشته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول