اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

جبهه اصلاحات شهامت معرفی کاندیدا با تابلوی اصلاح‌طلبی را ندار‌د

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اظهارات سران جبهه اصلاحات در خصوص عدم معرفی کاندیدا ‌گفت: چه بسا آنها شهامت معرفی کاندیدا با تابلوی اصلاح‌طلبی را ندارند چرا که تشت رسوایی آنها از بام افتاده و صدای وابستگان این جریان از رسانه‌های بیگانه شنیده می‌شود.

جبهه اصلاحات شهامت معرفی کاندیدا با تابلوی اصلاح‌طلبی را ندار‌د
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع  مردم تبریز به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: افرادی که از متن مردم برخاسته و فارغ از بده بستان‌های سیاسی به مشکلات و دردهای مردم فکر می‌کنند مورد اقبال مردم خواهند گرفت.
وی با بیان این که انتخابات آینده چهره‌های جدیدی را برای چاره‌جویی از مشکلات مردم اقتضا می‌کند افزود: فاصله گرفتن برخی نمایندگان از مردم و غفلت از خواسته‌های واقعی آنان موجب می‌شود تا قانونی را تصویب کنند که برای مدیران حقوق مادام‌العمر تعیین شود.
بیگی با اشاره به اظهارات سران جبهه اصلاحات در خصوص عدم معرفی کاندیدا از سوی این جریان گفت: چه بسا آنها شهامت معرفی کاندیدا با تابلوی اصلاح‌طلبی را ندارند چرا که تشت رسوایی آنها از بام افتاده و صدای وابستگان این جریان از رسانه‌های بیگانه شنیده می‌شود.

دشمن قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد
استاندار آذربایجان شرقی مبنای فعالیت دشمن در انتخابات آینده را تضعیف مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند مردم در انتخابات آینده همانند تمام مقاطع انقلاب اسلامی با بصیرت و معرفت مثال‌زدنی خود پرشورتر از انتخابات گذشته حضور خواهند یافت.
بیگی با اشاره به عملیات روانی دشمنان و تهدید به حمله نظامی به ایران تصریح کرد: تهدید و حمله نظامی برای مردم ما افسانه است و مردم ایران می‌دانند که دشمنان آنها به هیچ عنوان قدرت ورود به این عرصه را ندارند و خیابان‌های نیویورک و لندن شاهد این قضیه هستند.
وی افزود: طرف حساب دشمنان، ملت ایران هستند و آنها اگر اراده جوانان ایران و دلبستگی آنها به ریشه‌های دینی و انقلابی خود را ببینند جرات نمی‌کنند که به جمهوری اسلامی نگاه چپ بیندازند.
بیگی ریشه تحولات منطقه را قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: با وجود تحریم‌هایی که نظام سلطه از آن به عنوان تحریم‌های فلج‌کننده یاد می‌کرد عملا هیچ اتفاق خاصی در کشور نیفتاده و امروز نه تنها مشکلی در زندگی روزمره مردم پیش نیامده بلکه دولت مسیر پیشرفت و ترقی را با قدرت طی می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نظام سلطه علم و فناوری را مختص خود می‌داند و تصور می‌کند که باید به وسیله آن کشورهای دیگر را استثمار کند ولی امروز با حیرت شاهد پیشرفت‌های علمی و فناوری جمهوری اسلامی است.
وی با بیان این که اساس انقلاب اسلامی بر نهضت عاشورا استوار شده گفت: پای‌بندی نظام اسلامی به دین و قرآن و شعارهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل، همواره ما را مورد بغض و کینه قرار داده و تمام محدودیت‌های ما به خاطر ما زیر بار ظلم و سلطه استکبار نرفته‌ایم.

توجه مضاعف دولت به موضوعات دینی و معنوی
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ملاقات خود با اهالی محله خطیب تبریز، اقدامات شهرداری منطقه 6 در بهسازی معابر این منطقه را باارزش و قابل تقدیر خواند.
وی در خصوص درخواست اهالی این محله مبنی بر تقویت و کمک به فعالیت‌های قرآنی گفت: اصالت و ریشه دولت احمدی‌نژاد آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است لذا توجه به موضوعات معنوی به طور مضاعف صورت می‌گیرد و دولت در حد بضاعت به فعالیت‌های قرآنی و دینی کمک خواهد کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول