اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کشور:

آیین‌نامه انتخابات به زودی با اصلاحاتی ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: آیین‌نامه انتخابات اصلاحاتی نیاز داشت و هیئت دولت آن را اصلاح کرده است. این آیین‌نامه به زودی ابلاغ می‌شود.

آیین‌نامه انتخابات به زودی با اصلاحاتی ابلاغ می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیدصولت مرتضوی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخشی از فرآیند انتخابات در این دوره به صورت مکانیزه و از طریق یارانه‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: رای‌گیری حدود 10 درصد از حوزه‌های انتخاباتی ما به صورت آزمایشی و الکترونیکی است.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم و مقدمات کافی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است، تصریح کرد: آیین‌نامه انتخابات اصلاحاتی نیاز داشت و هیئت دولت آن را اصلاح کرده است و به زودی آیین نامه انتخابات ابلاغ می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه رای‌گیری حدود 10 درصد از حوزه‌های انتخاباتی ما به صورت آزمایشی و الکترونیکی است و آموزش‌های لازم برای اخذ رای الکترونیکی را برای عموم در یک زمان مناسب ارائه می‌دهیم، تاکید کرد: همچنین ستادهای انتخابات در 31 استان کشور وجود دارد.
 
*انتخابات در اوج عزت و اقتدار و امنیت برگزار می‌شود
وی با بیان اینکه در پیش‌بینی‌ها آمده است که بیش از 850 هزار نفر در برگزاری انتخابات شرکت کنند، تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم درصدد است فرصت‌های یک ملت را به تهدید تبدیل کند.
 وی انتخابات را فرصتی برای ظهور و بروز سلایق مختلف و صحنه شور و شعور دانست و ادامه داد: دشمن به دنبال این است که با خدشه‌دار کردن انتخابات از این امکان به نفع خود استفاده کند.
مرتضوی با اشاره به اینکه مردم اجازه ندهند استکبار جهانی به آمال‌های خود برسد، گفت: ملت ایران اجازه نمی‌دهد احدی در امر انتخابات دسیسه‌ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه ملت ایران اجازه بروز و ظهور فتنه گران در عرصه انتخابات را نمی‌دهد، اظهار داشت: از داوطلبان این دوره از انتخابات درخواست می‌شود از رفتارهایی که موجب تنش می‌شود، خودداری کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه تمام رفتارهای داوطلبان انتخابات زیر نظر است اما تخلفات انتخاباتی این دوره نسبت به سنوات قبل همچون تبلیغات زود هنگام و استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی برای تبلیغات به شدت کاهش یافته است، بیان داشت: کم‌ترین تخلف انتخاباتی نباید انجام شود و رسانه‌ها باید همواره به این موضوع بپردازند و تخلفات انتخاباتی را گوشزد کرده تا داوطلبان رفتارهای خلاف قانون انجام ندهند.
مرتضوی با بیان اینکه گزارش تخلفات انتخاباتی در زمان مقرر رسیدگی می‌شود، گفت: دستگاه قضایی شعبه‌هایی در حوزه‌های مختلف برای برخورد با تخلف‌های انتخاباتی دایر می‌کند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال خدشه دار کردن انتخابات است، بیان داشت: البته در این عرصه مردم اجازه نمی‌دهند که این تفکرات پیاده شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه ملت ایران اجازه بروز فتنه‌گران در انتخابات را نمی‌دهد، ادامه داد: همچنین در این راستا داوطلبان انتخابات از رفتارهای تنش‌زا خودداری کنند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول