اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد

برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی وی‍ژه دانشجویان مددجو خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در راستای رسیدن به الگوهای اسلامی و پیشرفت در افق تبیین شده مقام معظم رهبری مسابقه مقاله نویسی وی‍ژه دانشجویان زیرپوشش این نهاد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی وی‍ژه دانشجویان مددجو خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی‌راد اظهار داشت: برگزاری این مسابقه به همت کمیته امداد و به صورت کشوری با عنوان جایگاه هویت فردی دانشجویان و طلاب علوم دینی ویژه دانشجویان و طلاب زیرپوشش این نهاد آغاز شده است.
وی با بیان اینکه دانشجویان برای شرکت در این مسابقه از 26 آذرماه توسط کمیته امداد فراخوانده شده‌اند، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه  فرصت دارند مقالات خود را تا 26 دی ماه به آدرس الکترونیکی khn-cul@emdad.ir ارسال کنند.
الهی‌راد با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 750 دانشجو زیرپوشش این نهاد هستند که تمام آنان برای شرکت در مسابقه مقاله نویسی فراخوانده شده‌اند، افزود: در حقیقت این مسابقه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت و توجه به هویت‌های اجتماعی، فرهنگی و رسیدگی علمی پژوهشی دانشجویان و طلاب با موضوع هویت فردی و جمعی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مقاله باید چرایی، چگونگی، فرصت‌های فردی، فرصت‌های تاریخی، آسیب شناسی و راهکارهای علمی را در موضوع مقاله به کار ببرند تا مقاله مورد قبول واقع شود.
رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه در این مسابقه سه مقاله برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: ‌البته از هر استان 10 مقاله برتر انتخاب می‌شود که به نفرات اول تا سوم کارت هدیه سه میلیون ریالی، چهارم تا ششم کارت هدیه دو میلیون ریالی و به نفرات هفتم تا دهم کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.
وی اظهار داشت: برترین‌های کشور همچنین طی مراسمی از سوی دفتر مرکزی کمیته امداد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و مقالات آنان با ذکر عنوان و تصویر در قالب کتاب منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول