اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌کوثری در گفت‌وگو با ‌فارس:

9 دی حرکت خالص مردمی بود / توانمندی بالای ایران در جنگ الکترونیک

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی حرکت خالص و مردمی و برخاسته از آگاهی و بصیرت مردم بود.

9 دی حرکت خالص مردمی بود / توانمندی بالای ایران در جنگ الکترونیک
اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: آمریکایی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که ما چنین توانمندی داشته باشیم که بتوانیم هواپیمای فوق مدرن آنها را به زمین بنشانیم.
وی ادامه داد: این هواپیمای بدون سرنشین و رادار گریز می‌تواند به نقاط حساس راه پیدا کند و فرونشاندن چنین هواپیمایی توانمندی بالایی در عرصه جنگ الکترونیک می‌خواهد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه جوانان برومند این مرز و بوم با تکیه بر دانش بومی توانستند این پهپاد جاسوسی آمریکا را به زمین بنشانند و کنترل این هواپیمای پیشرفته و فوق مدرن را به دست بگیرند.
وی عنوان کرد: این هواپیما قابلیت انفجار برای جلوگیری از تصاحب آن توسط نیروهای دیگر را دارد از این رو آمریکایی‌ها در ابتدا فکر می‌کردند که این پهپاد جاسوسی منفجر شده ولی زمانی که جمهوری اسلامی اعلام کرد آن را فرونشانده بسیار حیرت زده شدند.
کوثری توضیح داد: البته در فرونشاندن هواپیماهای بدون سرنشین تاکنون نیز موفقیت‌های دیگری داشته‌ایم ولی این بار هواپیمای جاسوسی آمریکایی، فوق مدرن است که این اقدام ایران غرب را به حیرت آورد.
وی اضافه کرد: دستگیری جاسوس آمریکایی نیز ضربه دیگری بود که آنها را به حیرت انداخت و به لطف خدا جمهوری اسلامی در اقتدار کامل به سر می‌برد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای مومن و متعهد ما با اعتقاد و انگیزه انقلابی و ارزشی دشمن را به خاک ذلت نشاندند.
وی اعلام کرد: 9 دی یک حرکت خالص و مردمی بود که برخاسته از آگاهی و بصیرت همه جانبه مردم است.
کوثری خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواستند ماجرای معاویه‌ها را تکرار کنند و نمایش یزید را به راه بیاندازند ولی مردم به صحنه آمدند و همه توطئه‌های دشمن خنثی شد.
وی یادآور شد: در 9 دی مردم نشان دادند که در پشتیبانی از رهبری آمادگی کامل دارند تا همه جانبه و با قدرت از رهبری و نظام خویش دفاع کنند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول