اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

9 دی پاسخ "نه" ملت ایران به ترفندهای رنگین استکبار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت مردم ایران در نهم دی پاسخ صریح و کوبنده به نیرنگ‌های رنگین و توطئه مخملی استکبار دادند و جهان در نهم دی استقلال ایران را بار دیگر به نظاره نشست.

9 دی پاسخ "نه" ملت ایران به ترفندهای رنگین استکبار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی صبح امروز در آستانه روز نهم دی و در همایش «جنگ نرم و تهاجم فرهنگی» در نیر اظهار داشت: ماه‌های پر تنشی که استکبار بعد از انتخابات در ایران به وجود آورده بود احساس می‌کرد دوام و پایداری خواهد داشت اما نهم دی و اجتماع عظیم مردم پاسخ "نه" بزرگی به همه این یاوه‌گویی‌ها بود و ملت ایران بار دیگر استکبار را به کنج انزوای خود عقب راندند.
 وی با بیان اینکه دست خداوند در روز نهم دی مردم ایران را همراهی می‌‌کرد افزود: این همان نصرت غیبی الهی بود که قدرت را بر اندیشه ملت ایران بخشید و مردم با تمام توان بار دیگر توطئه‌های آمریکا را شناخته آن را نقش بر آب کرده و به آمریکای جنایتکار فهماندند ایران ذلت ناپذیر است.
امام جمعه نیر بیان داشت: آمریکا از همه جا رانده شد به جنگ نرم علیه ایران روی آورده و در این میان ارتش ایالات متحده آمریکا در آیین رزمی خود جنگ نرم را بدین صورت تعریف کرده است.
این مسئول ادامه داد: جنگ نرم، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن تاثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بی‌طرف و یا گروه‌های دوست است به نحوی که برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی پشتیبان باشد.
امام جمعه نیر به اشکال جنگ نرم اشاره کرد و گفت: جنگ نرم هرگونه اقدام نرم، روانی و تبلیغات رسانه‌ای که جامعه هدف را نشانه گرفته و بدون درگیری و استفاده از زور و اجبار به انفعال و شکست وا می‌دارد، است.
مقدسی افزود: جنگ روانی، جنگ سفید، جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی، براندازی نرم، انقلاب نرم، انقلاب مخملی، انقلاب رنگی و... از اشکال جنگ نرم است.
وی به راه‌های پیروزی در جنگ نرم اشاره کرد و ابراز داشت: هر ملت و کشوری دارای منابع قدرت نرم است که شناسایی و تقویت و سازماندهی آنها می‌تواند براساس یک طرح جامع تبدیل به یک فرصت و هجوم به دشمنان طراح جنگ نرم شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول