اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

9 دی تجلی عظمت، شجاعت و پایداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: یوم‌الله نهم دی نقطه عطفی جدید در بیعت امت اسلامی با ولی فقیه عادل و فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

9 دی تجلی عظمت، شجاعت و پایداری ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی ‌گوردزی ظهر امروز در جمع مسئولان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه نهم دی ماه تجلی عظمت، شجاعت و پایداری ملت ایران است، اظهار داشت: ملت ایران در جریان فتنه سال 1388 با بیداری،‌ هوشیاری و حضور به موقع خود تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند و ثابت کردند که در هر زمان و مکانی اگر کسی بخواهد به اعتقادات دینی و آرمان‌های الهی انقلاب بزرگ اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) ‌و مقام عظمای ولایت اهانت کند، ساکت نمی‌مانند و با بسیج حداکثری مقابل توطئه‌های دشمنان می‌ایستند.
وی با تاکید بر افزایش بصریت در بین دانش‌آموزان اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان آیند‌ه‌سازان ایران اسلامی وظیفه دارند با هوشیاری و بیداری کامل و احساس مسئولیت شرایط کشور و جهان را بشناسند و با عمل به موقع و آگاهانه در مسائل مختلف پاسخ کوبنده‌ای به اجانب و بدخواهانه بدهند.
معظمی گودرزی افزود: 25 سال سکوت حضرت علی (ع) و شهادت ایشان در محراب نشانه ضعف فکری و عدم بصیرت و آگاهی مردم بود و به طور قطع اگر مردم در زمان امام حسین (ع) از ‌بصیرت،‌ آگاهی و هوشیاری برخوردار بودند حادثه عاشورا رخ نمی‌داد.
این مسئول خاطرنشان کرد: طی 32 سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد مردم ثابت کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در جریان فتنه 88 که با همراهی تمام دنیا به ویژه سران آمریکا و اسرائیل رخ داد، توانستند به یاری خداوند متعال و تحت رهبری مقام عظمای ولایت حادثه‌ ماندگار 9 دی را رقم بزنند و سرافرازتر از قبل به راه خود ادامه دهند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس مهم‌ترین وظیفه جوانان را پاسداری از انقلاب اسلامی و اطاعت از مقام عظمای ولایت ذکر کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار ایران در این روز با هوشیاری و آگاهی از آزمون و امتحان، موفق و سربلند بیرون آمدند.
معظمی گودرزی با بیان اینکه نهم دی ماه تجلی وحدت مردم در حمایت از ارزش‌های دینی و تجدید بیعت با ولایت فقیه بود، اظهار داشت: عبرت‌آموزی از این حادثه عظیم و ماندگار برای تمام نسل‌ها و آیندگان ضروری است.
وی در پایان با بیان اینکه در این روز بزرگ ملت با بصیرت ایران ثابت کرد که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خود همواره آماده هستند، تصریح کرد: آنچه که امروز انقلاب اسلامی دارد به برکت حرکت و تلاش‌های ولایت و همراهی مردم با ولایت بوده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول